Ο Τομ Κρουζ έδωσε το «παρών» στην πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης νέας ταινίας «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.
Φυσικά ο διάσημος αμερικανός ηθοποιός του Χόλιγουντ, δεν παρέλειψε να φορέσει την μάσκα του, στα πλαίσια προστατευτικών μέτρων για τον κοοροναϊό, ωστόσο κάποιοι τυχεροί θαυμαστές τον αναγνώρισαν.
Ο Τομ Κρουζ δημοσίευσε ένα βίντεο από την επίσκεψή του σε κινηματογραφική αίθουσα εν μέσω της πανδημίας της COVID-19 στο Λονδίνο, για να δει το θρίλερ «Tenet» σε σκηνοθεσία Κρίστοφερ Νόλαν, ενώ στη λεζάντα έγραψε:
«Σπουδαία ταινία. Σπουδαίος κινηματογράφος. Τη λάτρεψα».
Στο βίντεο ο ηθοποιός εμφανίζεται να πηγαίνει με ταξί στον κινηματογράφο, να περνά από γνωστά αξιοθέατο του Λονδίνου, να χαιρετά μέσα από το παράθυρο θαυμαστές που τον αναγνωρίζουν και να αναρωτιέται: «Πώς συμβαίνει αυτό; Φοράω μάσκα».
Οι θαυμαστές εξέφρασαν ενθουσιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιεύοντας φωτογραφίες του σταρ στον κινηματογράφο.
Ο Τομ Κρουζ δέχθηκε και να φωτογραφηθεί με θεατές, πάντα με τη μάσκα και τηρώντας αποστάσεις ασφαλείας για την προστασία από τον κοροναϊό.
Πριν από την αναχώρηση από τον κινηματογράφο ο ηθοποιός, ο οποίος βρίσκεται στο Λονδίνο για τα γυρίσματα της νέας ταινίας Mission Impossible, είπε στους θεατές:
«Είναι υπέροχα να επιστρέφουμε σε κινηματογραφική αίθουσα».
Το στοίχημα «Tenet»
Ο Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος, τον οποίο ο πλανήτης μας ζει στην ιστορία της τελευταίας, ήδη πολυσυζητημένης ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν, είναι ο ψυχρός πόλεμος της «αντιστροφής εντροπίας αντικειμένων».
Αυτό σημαίνει ότι σε έναν κόσμο που κινείται στην «εποχή του λυκόφωτος», κάποιες δυνάμεις έχουν εφεύρει τον τρόπο να γυρίζουν πίσω τον χρόνο, σαν να λέμε ότι η σφαίρα επιστρέφει στην θαλάμη – όχι όμως μόνον η σφαίρα αλλά τα… πάντα.
Γνωστός για τα κινηματογραφικά παιχνίδια που του αρέσει να παίζει με τον χρόνο και την έννοιά του – κάτι που φάνηκε στην γυρισμένη «ανάποδα» ταινία που τον έκανε για πρώτη φορά γνωστό, το «Memento» – όπως υποστηρίζει στην κριτική της ταινίας ο Γιάννης Ζουμπουλάκης, ο Κρίστοφερ Νόλαν βάζει για μια ακόμη φορά τον θεατή στο μάτι ενός (στην κυριολεξία) σεναριακού κυκλώνα και τον παρατά να τα βγάλει πέρα μόνος του, με ελάχιστη – αν όχι μηδαμινή – βοήθεια.
Είναι προφανές ότι οι εξηγήσεις δεν ενδιαφέρουν τον σκηνοθέτη γι’ αυτό εξάλλου το «Tenet», όπως παλαιότερα το «Inception», δεν είναι οι συνηθισμένες περιπέτειες πλατιάς κατανάλωσης (φαντασίας ή μη). Βομβαρδιζόμαστε με απανωτές επιστημονικές πληροφορίες και πομπώδεις φράσεις – ατάκες που δεν σημαίνουν τίποτε: «η αρχή δεν ανακαλύφθηκε αλλά θα ανακαλυφθεί στο μέλλον».
«Η άγνοια είναι τα μεγαλύτερο όπλο». Κάπου νιώθεις ότι ο Νόλαν σου κλείνει τόσο συχνά το μάτι που εν τέλει, αυτό το μάτι κλείνει μια και καλή, οπότε η ταινία γυρίζεται από μονόφθαλμο.