Μπορεί η εξωτερική εμφάνιση της ανανεωμένης γκάμας της Panamera να ακολούθησε την συντηρητική οδό κατά τις συνήθειες των Γερμανών, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για τις «αθέατες» βελτιώσεις με προεξάρχουσα την προσθήκη μιας νέας κορυφαίας έκδοσης στην γκάμα με τα διακριτικά Turbo S.
H συγκεκριμένη έκδοση επωφελείται από μια βελτιωμένη εκδοχή του twin-turbo V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 630 ίππους και 820 Nm ροπής, δηλαδή με μεγέθη αυξημένα κατά 70 ίππους και 50 Nm ροπής αντίστοιχα, σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή ως κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την «απλή» Turbo.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω η Turbo S υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 318 χλμ./ώρα. Ακόμα καλύτερος μάρτυρας ωστόσο των επιδόσεων που προσφέρει είναι ότι η νέα Panamera Turbo S έχει ήδη στο ενεργητικό της από τα μέσα Αυγούστου έναν νέο ρεκόρ γύρου στο Nurburgring για την κατηγορία της, καταγράφοντας χρόνο 7:29:81 λεπτών στη διαδρομή των 21,8 χλμ.
Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στο plug-in υβριδικό οπλοστάσιο της Panamera, με την νέα έκδοση 4S E-Hybrid η οποία συνδυάζει ηλεκτρικό μοτέρ με διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 2,9 λίτρων και επωφελείται από μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία (17,9 kWh έναντι 14,7 kWh) η οποία επιτρέπει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία που ανέρχεται σε 54 χλμ.
Η συνδυαστική ισχύς της plug-in έκδοσης ανέρχεται σε 560 ίππους και 750 Nm ροπής ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 298 χλμ./ώρα. Αν και προς το παρόν, η συγκεκριμένη έκδοση αποτελεί την μοναδική υβριδική έκδοση της Panamera, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα υπάρξει μια ισχυρότερη επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται έως το τέλος της χρονιάς.
Αυξημένη ισχύ προσφέρει και η ανανεωμένη έκδοση GTS η οποία εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo V8 η οποία προσθέτει στην συνολική ισχύ 20 επιπλέον ίππους φτάνοντας τους 480 ίππους και τα 620 Nm ροπής, παρέχοντας, σύμφωνα με τις συστάσεις, μια εμπειρία που προσιδιάζει σε ατμοσφαιρικό κινητήρα σε ό,τι αφορά τον τρόπο που ανεβάζει στροφές.
Στη βάση της γκάμας, οι Panamera και Panamera 4S εξακολουθούν να εφοδιάζονται με twin-turbo V6 των 2,9 λίτρων ο οποίος παραμένει σταθερός στους 330 ίππους και τα 450 Nm ροπής.
Επίσης, όπως σημειώνει η Porsche, ανεξαρτήτως έκδοσης, οι μηχανικοί της έχουν ανασχεδιάσει εξαρχής την χαρτογράφηση του συνόλου των συστημάτων ελέγχου του πλαισίου. Η ενεργή ανάρτηση υπόσχεται περισσότερη άνεση ενώ οι ηλεκτρικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδοι επωφελούνται από νέες ρυθμίσεις για καλύτερο κράτημα.