Η πρεμιέρα του Enyaq έχει οριστεί για την 1η Σεπτεμβρίου και η Skoda, διασκεδάζει την χρονική απόσταση που μας χωρίζει από τα επίσημα αποκαλυπτήρια με μερικά ακόμη ρεαλιστικά σκίτσα που αυτήν την φορά αποτυπώνουν την σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων του ηλεκτρικού SUV που θα επωμιστεί την εισαγωγή στη νέα ηλεκτρική εποχή της τσεχικής φίρμας.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες τα φώτα του Enyaq το οποίο αισθητικά είναι επηρεασμένο από το πρωτότυπο Vision iV αλλά και τα ήδη γνωστά μοντέλα της φίρμας, αποτελούν μια «μείξη» των φωτιστικών σωμάτων του Kamiq αλλά και της Octavia, υιοθετώντας ένα αντίστοιχο σχεδιαστικό μοτίβο σε ό,τι αφορά τα φώτα ημέρα και τους μεμονωμένους ανακλαστήρες LED.
Ανεξαρτήτως της όψης των φωτιστικών σωμάτων, το Enyaq με διαστάσεις 4,65 μ. μήκος, 1,87 μ. πλάτος και 1,62 μ. ύψος θα υιοθετήσει μια σιλουέτα που ισορροπεί ανάμεσα σε coupe-SUV και παραδοσιακού SUV, αποπνέοντας δυναμισμό αλλά και διατηρώντας ψηλά τις χωροταξικές περγαμηνές που είναι συνυφασμένες με την Skoda και στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζονται σε χώρο αποσκευών που θα ξεκινά από τα 585 λίτρα.
Αντιστοίχως γενναιόδωρος προδιαγράφεται και ο χώρος του θαλάμου επιβατών ο οποίος, σχεδιαστικά θα μιμηθεί την τελευταία γενιά της Octavia. Στα κορυφαία «στιγμιότυπα» του εσωτερικού συνυπολογίστε το συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και οθόνη 13 ιντσών για το infotainment ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του προφίλ της έκδοσης θα αξιοποιηθούν υλικά που αποτελούν προϊόντα ανακύκλωσης ή έχουν βιώσιμη προέλευση.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Enyaq το οποίο βασίζεται στην πολυχρηστική πλατφόρμα του ομίλου VW, ΜΕB θα διατεθεί σε πέντε εκδόσεις ισχύος από 148 έως 306 ίππους, τρεις, διαφορετικής απόδοσης, μπαταρίες, καθώς και με την επιλογή ανάμεσα σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις.
Εφαλτήριο για την γκάμα εκδόσεων θα αποτελέσει το Εnyaq iV 50, το οποίο θα εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 148 ίππων που κινεί αποκλειστικά τον πίσω άξονα και συνδυάζεται με μπαταρία 55 KWh, αυτονομίας 340 χλμ.
Η έκδοση σε επίπεδο αυτονομίας και ισχύος, iV 60, θα είναι επίσης πισωκίνητη, προσφέροντας απόδοση 179 ίππων και αυτονομία 390 χλμ. Με κίνηση στους πίσω τροχούς θα είναι και η κορυφαία από άποψη αυτονομίας έκδοση, η οποία με μπαταρία 82 KWh εξασφαλίζει με μία φόρτιση 500 χλμ., προσφέροντας παράλληλα τη διόλου ευκαταφρόνητη απόδοση των 204 ίππων.
Οι κορυφαίες σε επίπεδο ισχύος εκδόσεις iV 80X και iV VRS θα είναι de facto τετρακίνητες χάρη στην παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, προσφέροντας 265 και 306 ίππους αντίστοιχα και αυτονομία 460 χλμ.
H διάθεσή του τσεχικού SUV αναμένεται να ξεκινήσει από τα τέλη του 2020.