Ντόμινο αλλαγών εξαιτίας της δικαιολογημένης, λόγω Covid-19, καθυστέρησης παραγωγής του ισχυρότερου και ταυτόχρονα ακριβότερου μοντέλου της προκαλείται στα προϊοντικά πλάνα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία αναζητά τρόπους ώστε να παραμείνει συνεπής με τους στόχους της.
Αν και ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε ότι το plug-in υβριδικό hypercar των 986 ίππων θα βρισκόταν μέχρι τον Ιούνιο στα χέρια όσων προνόησαν να το παραγγείλουν πριν καν παρουσιαστεί, τα νέα δεδομένα μετέθεσαν τις πρώτες παραδόσεις για το τελευταίο τρίμηνο του έτους που διανύουμε.
Έτσι, όχι μόνο διευρύνεται σημαντικά το χρονικό διάστημα αναμονής των 18 μηνών για κάθε νέα παραγγελία αλλά μειώνονται τόσο οι προβλέψεις πωλήσεων για το 2020 όσο και τα κέρδη της Ferrari για το τρέχον οικονομικό έτος.
Με τιμή εκκίνησης 430.000 ευρώ στην ιταλική αγορά, η SF90 Stradale είναι το ακριβότερο μοντέλο στη γκάμα της Scuderia υπερβαίνοντας κατά περίπου 100.000 ευρώ το κόστος της αμέσως φθηνότερης Ferrari, της 812 GTS Roadster των 336.000 ευρώ.
Στο ερώτημα «γιατί δεν επιταχύνεται η διαδικασία κατασκευής του μοντέλου με την προσθήκη και άλλης βάρδιας στην γραμμή παραγωγής της;» η απάντηση βρίσκεται στην αδυναμία των προμηθευτών της εταιρείας να παραδώσουν τα απαραίτητα εξαρτήματα καθώς εκείνοι άνοιξαν τα εργοστάσιά τους αργότερα από τις 3 Μαϊου, όταν η Ferrari επανεκκίνησε τις δραστηριότητές της.
Οι καθυστερήσεις της SF90 Stradale που εξοπλίζεται με έναν turbo οκτακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ισχύος 769 ίππων και τρεις ηλεκτροκινητήρες -έναν στον πίσω άξονα και δύο στον μπροστινό- απόδοσης 217 ίππων, προκαλούν ανησυχία τόσο για την εύρυθμη παραγωγή της Ferrari Roma που έπεται χρονικά όσο και για το αν η Ferrari θα καταφέρει να έχει μια πλήρη υβριδική γκάμα μοντέλων έως το 2021, όπως είχε ανακοινώσει ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2018.