Αναστάτωση προκλήθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής στους πελάτες της Alpha Bank, καθώς μεγάλος αριθμός συνδρομητών των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών δέχθηκε μηνύματα από την τράπεζα, χωρίς λόγο.
Σε κάποιους πελάτες έφτασε μήνυμα με κωδικό μίας χρήσης, για την είσοδο στην υπηρεσία, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάποια σχετικό αίτημα, ενώ σε άλλους η ειδοποίηση ανέφερε ότι έχουν γίνει χρεώσεις στο λογαριασμό τους!
Επιπλέον, όσοι επιχειρούν να εισέλθουν στην υπηρεσία e-banking της τράπεζας από τον υπολογιστή τους, διαδικασία που προϋποθέτει την εισαγωγή κωδικού μίας χρήσης, δεν έχουν τη δυνατότητα, καθώς το απαραίτητο SMS δεν αποστέλλεται από την τράπεζα, παρ΄ ότι ζητείται.
Πρόβλημα υπήρχε πριν λίγο και στο mobile banking, στο οποίο η ταυτοποίηση γίνεται μέσω του κινητού τηλεφώνου, καθώς παρ΄ ότι είναι δυνατή η είσοδος στην υπηρεσία, οι καταθετικοί λογαριασμοί εμφανίζονταν μηδενικοί.
Η αναστάτωση στο πελατολόγιο της τράπεζας είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα το τηλεφωνικό κέντρο να έχει πέσει από τις χιλιάδες κλήσεις που δέχεται.
Σύμφωνα με τραπεζικές πηγές με γνώση του τρόπου λειτουργίας της ηλεκτρονικής τραπεζικής, οι πελάτες της τράπεζας δεν πρέπει να κάνουν το παραμικρό για την επίλυση του προβλήματος. Αυτό το έχουν αναλάβει οι αρμόδιες διευθύνσεις της Alpha Bank.
Τεχνικές δυσκολίες λέει η τράπεζα
Λίγα μετά τα μεσάνυχτα, η Alpha Bank εξέδωσε την ακόλουθη ενημέρωση προς τον Τύπο, στην οποία κάνει λόγο για τεχνικές δυσκολίες που επιλύονται:
«Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του Alpha Web Banking έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές.
Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας.
Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίας της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος.
Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν».