Οσοι επιλέγουν για την ενημέρωσή τους τις εφημερίδες και τις ηλεκτρονικές εκδόσεις τους, αντί της TV που προτιμούν οι πολιτικοί όλων των κομμάτων για λόγους εικόνας και ανέξοδης αναγνωρισιμότητας, γνωρίζουν πολύ καλά ότι το σύγχρονο γεφύρι της Αρτας είναι το Ελληνικό.
Αυτή τη φορά αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τη συμπάθεια μου για τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδωνι Γεωργιάδη γιατί κυριολεκτικά έχει ιδρώσει τα λευκά πουκάμισά του (όπως λέμε τη φανέλα) για να μπουν αυτές οι μπουλντόζες στο Ελληνικό και το μόνο που εισπράττει από τα τρολ του Διαδικτύου είναι να τον απεικονίζουν να παίζει με παιδικές πλαστικές χρωματιστές μπουλντόζες από τα… Jumbo.
Είναι γεγονός ότι θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτικός στις αμέτρητες δηλώσεις και εμφανίσεις του στο κανάλι του Φαλήρου για τις μπουλντόζες που έρχονται. Γεγονός είναι και πως ο επενδυτής, παρότι νομοθετικά η κυβέρνηση έχει κάνει τα πάντα για να ξεκινήσει η εμβληματική αυτή μεγάλη επένδυση, δεν έχει ακόμη δώσει ούτε ένα ευρώ στο Δημόσιο περιμένοντας την τελική έκβαση της αδειοδότησης του καζίνου.
Η στάση αυτή μπορεί συμβατικά και επιχειρηματικά να είναι η ορθή, πολιτικά όμως έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα στην κυβέρνηση που ήρθε να επιταχύνει το έργο διορθώνοντας λάθη και ολιγωρίες της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Θα θυμάστε προεκλογικά τον Κυριάκο Μητσοτάκη να λέει ότι σε μία εβδομάδα θα τελειώσει με όλες τις εκκρεμότητες και θα απαλλάξει τους επενδυτές από την «αριστερή» γραφειοκρατία και τις ιδεοληψίες του Αλέξη Τσίπρα.
Δυστυχώς για τον τόπο τα πράγματα δεν ήταν έτσι. Δεν δικαιολογείται έξι ολόκληρα χρόνια το Δημόσιο να έχει παραχωρήσει το παραλιακό φιλέτο (το ακριβότερο κομμάτι γης της χώρας) και το ΤΑΙΠΕΔ να μην έχει εισπράξει ούτε την προκαταβολή των 300 εκατ. ευρώ και σχεδόν να «παρακαλάει» να ξεκινήσει το έργο. Ευθύνεται η γραφειοκρατία, ευθύνονται οι δήμαρχοι της περιοχής, ευθύνεται η Δικαιοσύνη ή ευθύνεται διαχρονικά το πολιτικό σύστημα για το χάλι της χώρας… Το μόνο βέβαιο είναι ότι κάποιοι πρόδωσαν τον Αδωνι, που έκανε ό,τι μπορούσε για να ξεκινήσει το έργο.