Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» μίλησε το πρωί της Δευτέρας (22/6) ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, για την έναρξη της τουριστικής περιόδου στην σκιά της πανδημίας του νέου κοροναϊού.
Εγκρίθηκε από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Κρήτης η διεξαγωγή μελέτης με αντικείμενο την εδραίωση της αξιοπιστίας της Κρήτης ως προορισμός στο πλαίσιο των δράσεων για την τουριστική προβολή της Κρήτης.
Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη ενόψει της επανεκκίνησης του τουρισμού, με στόχο την επικοινωνιακή επανατοποθέτηση της Κρήτης και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης ως εργαλείο διαπραγμάτευσης με τις βασικές αγορές τη μετά κοροναϊού εποχή.
Σύμφωνα με τον κ. Αρναουτάκη, η νέα καμπάνια για τον τουρισμό στο ξεκίνησε λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα που έχουν προκληθεί από τον κοροναϊό.
Τα διαφημιστικά σποτ που υπογράφει ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης επενδύουν στην αυθεντικότητα της Κρήτης, την ιστορία, τον πολιτισμό, τους ανθρώπους, την τοπική κουζίνα και όλα όσα κάνουν την Κρήτη ξεχωριστή.
Πρόκειται για ένα τριετές πρόγραμμα για το οποίο φιλοδοξούν να κερδίσουν βραβεία και να προσελκύσουν κόσμο.
Ο περιφερειάρχης μίλησε επίσης και για την επισκεψιμότητα του νησιού από ξένους τουρίστες που είναι ακόμα μουδιασμένη. Ωστόσο φιλοδοξεί πως τη δεύτερη προς τρίτη εβδομάδα του Ιουλίου θα υπάρξει μεγαλύτερη κινητικότητα και θα έχουν τελικά ένα καλό αποτέλεσμα.