Το Cupra Ateca αποτελεί το νέο «αντικείμενο» ανανέωσης των Ισπανών, ακολουθώντας κατά πόδας τις αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν προσφάτως στο Seat Ateca.
Αναλυτικά, όπως και στην περίπτωση του «ήπιου» ομολόγου του οι σχεδιαστικές τροποποιήσεις θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν μάλλον περιορισμένες με την έκδοση Cupra να επωφελείται από ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED, νέο προφυλακτήρα, ελαφρώς τροποποιημένη κυψελοειδή στο μπροστινό τμήμα, ενώ στο πίσω ξεχωρίζουν ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης και οι πιο χορταστικές τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Οι αγοραστές του θα επωφεληθούν επίσης από νέου σχεδιασμού ζάντες 19 ιντσών ως μέρος του βασικού εξοπλισμού, ενώ στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν επίσης τα περισσότερα διακοσμητικά στοιχεία που παραπέμπουν σε χαλκό καθώς και οι δυναμικοί δείκτες αλλαγής πορείας στα πίσω φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η τοποθέτηση ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων ο οποίος φιλοξενείται σε οθόνη 10,25 ιντσών και συνδυάζεται με οθόνη 9,2 ιντσών για τις λειτουργίες του infotainment που δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης με συσκευές Apple ή Android, διαθέτοντας τα απαραίτητα αντίστοιχα λογισμικά.
Όπως ίσχυε και για την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, το Cupra Ateca προσφέρεται με σπορ καθίσματα με επενδύσεις Alcantara, πεντάλ αλουμινίου ενώ οι χάλκινες λεπτομέρειες στο εσωτερικό σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά διακριτικά, εξακολουθούν να δίνουν απευθείας το στίγμα της έκδοσης και εκ των έσω.
Στις βελτιώσεις συγκαταλέγεται και το σύστημα φωνητικών εντολών το οποίο προδιαγράφεται αποτελεσματικότερο ως προς την αναγνώριση των εντολών, ενώ οι αγοραστές του θα μπορούν να επωφεληθούν από την εφαρμογή Seat Connect η οποία θα τους επιτρέπει να ελέγχουν το κλείδωμα των θυρών, τα όρια ταχύτητας αλλά και να εντοπίζουν το στίγμα του αυτοκινήτου μέσω του smartphone τους.
To Cupra Ateca εξακολουθεί να εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης, διατηρώντας ανέπαφα τα μεγέθη ισχύος και τις επιδόσεις του. Αυτά συνοψίζονται σε 300 ίππους και 400 Nm ροπής τα οποία με τη σειρά τους εξασφαλίζουν στο ισπανικό SUV τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 247 χλμ./ώρα.
Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει «ορατή» αύξηση ισχύος, η ισπανική φίρμα υπόσχεται ότι το Cupra Ateca προσφέρει υψηλότερη απόκριση χάρη σε βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης.
Όπως και σήμερα, οι αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης που παραμετροποιούν την ρύθμιση της ανάρτησης καθώς και την απόκριση του τιμονιού όσο και του πεντάλ γκαζιού.
Προαιρετικά διατίθενται και αεριζόμενα δισκόφρενα της Brembo διάστασης 18 ιντσών.
Εκεί που έχουν επίσης πραγματοποιηθεί βελτιώσεις είναι στη λίστα εξοπλισμού ασφαλείας με το Cupra Atea να επωφελείται από ενεργό cruise control και σύστημα pre-crash το οποίο θέτει ορισμένα συστήματα σε «εγρήγορση» εν όψει ατυχήματος με στόχο τον περιορισμό των επιπτώσεων. Παράλληλα, το ισπανικό SUV διαθέτει σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών αλλά και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ελιγμών αλλά και εξόδου από το αυτοκίνητο το οποίο συνεργάζεται με κάμερες και αισθητήρες περιμετρικά του αυτοκινήτου.