Φωτογραφία: Automedia
Η άφιξη κάθε νέας γενιάς S-Class αποτελούσε ανέκαθεν σημαντικό γεγονός ασχέτως των πωλήσεων που θα επακολουθήσουν και η επερχόμενη γενιά δεν αποτελεί εξαίρεση. Αυτή, παρά τις όποιες αναταράξεις και καθυστερήσεις επέφερε η πανδημία του κορωνοϊού, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Mercedes-Benz, θα παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί εκεί που χτυπάει η καρδιά της Mercedes-Benz, στο Sindelfingen.
Αρχικά, η νέα S-Class θα αξιοποιήσει μια νέα αρχιτεκτονική η οποία σε δεύτερο χρόνο θα «φιλτραριστεί» και σε άλλα μοντέλα που βρίσκονται κοντά στην κορυφή της γκάμας της γερμανικής φίρμας. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα είναι εξαιρετικά ευέλικτη δίνοντας τη δυνατότητα στους μηχανικούς της γερμανικής φίρμας, να δημιουργήσουν εμπροσθοκίνητες, πισωκίνητες αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις της S-Class η οποία επίσης ως συνήθως θα επωφεληθεί από την φροντίδα τόσο της AMG όσο και της Maybach.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι παρά τις τάσεις της εποχής ο θηριώδης V12 κινητήρας θα εξακολουθήσει να αποτελεί μέρος της γκάμας μόνο που αυτήν την φορά θα συνδυάζεται για πρώτη φορά στην ιστορία με το σύστημα τετρακίνησης.
Την πλειονότητα των εκδόσεων θα εφοδιάζουν V6 και V8 κινητήρες σε συνδυασμό με συστήματα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ενώ στη βάση της γκάμας και αναλόγως την αγορά, αναμένεται να βρεθούν και τετρακύλινδροι κινητήρες. Οι τελευταίοι, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, δεν θα διατίθενται σε Ευρώπη και ΗΠΑ στοχεύοντας κυρίως στην αγορά της Κίνας.
Όπως και κατά το παρελθόν η S-Class θα τιμήσει την παράδοση άνεσης που έχει δημιουργήσει ούσα διαθέσιμη σε εκδοχές αμαξώματος με τρία διαφορετικά μήκη μεταξονίου με την «XL» έκδοση να αποτελεί προνόμιο εκδόσεων Maybach και Pullman. Επίσης εκτός από την τετρακίνηση, στην εξίσωση της νέας S-Class αναμένεται να προστεθεί και τετραδιεύθυνση διευκολύνοντας στους ελιγμούς του επιβλητικού μοντέλου.
Επίσης εξαρχής, η S-Class θα προσφέρεται με σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 με την προοπτική, εφόσον το επιτρέψει η νομοθεσία και η εξέλιξη, να αναβαθμιστεί σε επίπεδο 4 επιτρέποντας στον οδηγό της να απεμπλέκεται πλήρως από τη διαδικασία οδήγησης σε ορισμένες συνθήκες.
Όπως είναι ήδη γνωστό, η Mercedes-Benz ήδη εξελίσσει το αμιγώς ηλεκτροκίνητο alter ego της το οποίο θα αξιοποιήσει τα διακριτικά EQS και διαφορετικά χαρακτηριστικά σε επίπεδο σχεδίασης. Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι νέα S-Class θα στερηθεί την ηλεκτροκίνηση η οποία στην περίπτωσή της, θα πάρει την μορφή plug-in υβριδικών εκδόσεων οι οποίες αναμένεται να προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι μετά την παρουσίασή της τον Σεπτέμβριο, η S-Class θα περάσει στην παραγωγή στη νέα πρότυπη μονάδα παραγωγής της Mercedes-Benz με την ονομασία Factory 56 η οποία βρίσκεται στο Sindelfingen και σύμφωνα με τις συστάσεις επιφυλάσσει σημαντικές καινοτομίες τόσο σε ό,τι αφορά τις ευφυείς ρομποτικές τεχνολογίες που εμπλέκονται στη διαδικασία παραγωγής όσο και σε ό,τι αφορά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που ελαχιστοποιείται.