Φωτογραφίες: Automedia
Ελάχιστοι θα μπορούσαν να αμφισβητήσουν ότι τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί ριζική αναμόρφωση, απεμπολώντας ολοένα το status της φίρμας των προσιτών πλην αξιόπιστων προτάσεων, προς όφελος μιας πιο δυναμικής και upmarket εικόνας.
Πλην της αναβαθμισμένης εικόνας η Hyundai έχει δώσει και ιδιαίτερη έμφαση και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ο οποίος πέρυσι τις απέφερε τον τίτλο των κατασκευαστών στο WRC και μια σειρά από επιτυχίες στα πρωταθλήματα αυτοκινήτων τουρισμού με εφαλτήριο το i30 N TCR.
Μεγαλύτερη ωστόσο επιτυχία θα μπορούσε να θεωρηθεί η αντανάκλαση των αθλητικών της δραστηριοτήτων στον «πραγματικό κόσμο» με δεδομένη και την εμπορική επιτυχία του i30 N το οποίο υπερέβη κάθε προσδοκία των Κορεατών και θεωρείται από τα πλέον δημοφιλή του είδους του στη Γερμανία και όπως απέδειξε η εξέλιξη, αποτέλεσε εφαλτήριο για σειρά εκδόσεων N.
Η «Ν» δραστηριότητα της Hyundai δεν περιορίζεται φυσικά αποκλειστικά στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας, αλλά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού όπου η Hyundai έχει ήδη λανσάρει μια έκδοση TCR για το Veloster N και, κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, ετοιμάζει μια ανάλογη έκδοση για το Elantra το οποίο θα αξιώσει μια θέση στα πρωταθλήματα αυτοκινήτων τουρισμού.
Aν και προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία για το μηχανικό σύνολο που θα αξιοποιήσει το Elantra N TCR, η τελευταία πολιτική εκδοχή του μοντέλου εφοδιάζεται στην ισχυρότερη εκδοχή της με turbo κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 201 ίππων, ωστόσο κατά τις συνήθειες της Hyundai και με βάση το παράδειγμα του i30N, στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να αξιοποιήσει ένα δίλιτρο μοτέρ το οποίο πιθανότατα θα ξεπεράσει τους 275 ίππους.
Τον κινητήρα θα συμπληρώσουν οι συνήθειες βελτιώσεις στο πλαίσιο, την ανάρτηση, το σύστημα εξαγωγής τα οποία θα πλαισιωθούν από την συνήθη φροντίδα της Namyang σε επίπεδο αισθητικής και ήχου, προσδίδοντας και στο Elantra έναν αγωνιστικό όσο και εξόχως διασκεδαστικό και ανταποδοτικό για τον οδηγό, χαρακτήρα.