Με λίγη καθυστέρηση λόγω κορωνοϊού, η BMW ρίχνει αυλαία για το εξωτικό i8 το οποίο μετά από περίπου έξι χρόνια παρουσίας του στην αγορά και 20.500 πωλήσεις περνά στην ιστορία, καθώς η παραγωγή του τερματίστηκε με το τελευταίο αντίτυπο να βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Λειψίας.
Η τελευταία μονάδα του i8, βάφεται σε απόχρωση Portimao Blue, χρώμα που χρησιμοποιείται για πρώτη και τελευταία φορά ως εργοστασιακό στις επιφάνειες του βαυαρικού μοντέλου, συντείνοντας στην μοναδικότητα του τελευταίου roadster αντιτύπου.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικά η BMW είχε προγραμματίσει τον τερματισμό της παραγωγής τον Απρίλιο ωστόσο η πανδημία, παρέτεινε για λίγο τη ζωή του εκκεντρικού roadster/coupe το οποίο αν και δεν αξιώθηκε εξαιρετικά υψηλές πωλήσεις, αποτέλεσε ένα από τα πιο επιβλητικά τετράτροχα που πάτησαν άσφαλτο συνοδεύοντας την τολμηρή του εμφάνιση και με ένα εξίσου τολμηρό τεχνολογικό προφίλ χάρη στο ανθρακονημάτινο σκαρί του και την παρουσία ενός plug-in υβριδικού συνόλου κάτω από τις επιφάνειές του.
Πλέον η BMW περνά στο επόμενο στάδιο των ηλεκτρικών σχεδίων της τα οποία θα έχουν πιο μαζικό και λιγότερο εξωτερικό χαρακτήρα, σχεδιάζοντας το λανσάρισμα 25 ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2025 εκ των οποίων τα 12 αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Το πρώτο εξ αυτών θα είναι η ηλεκτρική iX3 η οποία σε αντίθεση τόσο με το i8 όσο και με το i3 τα οποία αποτέλεσαν την πρώτη γενιά ηλεκτροκίνητων των Βαυαρών θα αποτελεί ουσιαστικά το μηδενικών εκπομπών alter ego της συμβατικής Χ3 χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις.