Η βρετανική φίρμα έχει ήδη στο ενεργητικό της μια αμιγώς ηλεκτρική πρόταση και μάλιστα πολύ υψηλών αξιώσεων με δεδομένα τα χαρακτηριστικά της Evija η οποία, συνοπτικά, προσφέρει 2.000 ίππους από ένα κουαρτέτο ηλεκτροκινητήρων και αναλόγως εκκωφαντικές επιδόσεις στη διόλου προσιτή τιμή των 2,4 εκατομμυρίων στερλινών και στο εξίσου απρόσιτο τιράζ των 130 κομματιών.
Αν το καλοκαίρι του 2019 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε, η Evija αποτελούσε την ηλεκτρική εξαίρεση στον κανόνα των βενζινοκίνητων και συνήθως προσιτών Lotus, στην επόμενη γενιά sportscars της βρετανικής φίρμας τα ηλεκτρικά σύνολα θα αποτελούν τον κανόνα καθώς, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της φίρμας στο βρετανικό Τύπο, Phil Popham, έπεται ένα νέο sportscar που θα παρουσιαστεί με τη νέα χρονιά και μετά η επόμενη γενιά των βρετανικών sportscars θα είναι ηλεκτρική.
«Ένα πράγμα στο οποίο πιστεύουμε είναι στο μέλλον των ηλεκτροκίνητων μοντέλων και η πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε αντίστοιχης τεχνολογίας προτάσεις στο μέλλον. H ηλεκτροκίνηση ταιριάζει πολύ με τον χαρακτήρα των sportscars με δεδομένη την αμεσότητα που προσφέρει σε ό,τι αφορά την απόδοση της ροπής, την ευελιξίας σε ό,τι αφορά την κατανομή του βάρους, τις σχεδιαστικές ελευθερίες που αφήνει και τη διαμόρφωση των οδικών χαρακτηριστικών. Για εμένα η ηλεκτροκίνηση είναι η απόλυτη τεχνολογία για την ηλεκτροκίνηση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της βρετανικής φίρμας που από το 2017 ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του κινεζικό ομίλου Geely.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, τα νέα φιλόδοξα ηλεκτρικά σχέδια της Lotus θα έχουν ως αφετηρία μια νέα ευέλικτη αρχιτεκτονική η οποία όπως επεσήμανε το Νο1 της βρετανικής φίρμας θα μπορούν να υποστηρίξουν περισσότερες επιλογές σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, στοιχείο που θα διευρύνει το κοινό της Lotus, συμβάλλοντας παράλληλα ως ένα βαθμό στον αντιμετώπιση κάποιων «αρνητικών» που είναι συνυφασμένα με την φίρμα όπως η έλλειψη χώρου, το υποτυπώδες πορτ μπαγκάζ και η συνδεσιμότητα.
Υπό αυτό το σκεπτικό, η Lotus στη νέα της ηλεκτρική εποχή μελετά την επέκταση της γκάμας της προς νέες κατευθύνσεις που θα περιλαμβάνουν τετράθυρα μοντέλα, GT ή ακόμα και SUV στο απώτερο μέλλον.
«Προς το παρόν δεν έχουμε στα άμεσα σχέδιά μας ένα SUV αλλά δεν αποκλείουμε καμία κατηγορία, crossover, sport τετράθυρα και GT είναι υπό διερεύνηση. Ωστόσο αυτό που πρέπει να κάνουμε πρώτα είναι να αποφασίσουμε τι καθορίζει μια Lotus και να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσει να χαρακτηρίζει τα προϊόντα της φίρμας και στο μέλλον», επισήμανε ο Phil Popham.
Σε ό,τι αφορά τα χρονοδιάγραμμα, το πρώτο δείγμα γραφής της νέας ηλεκτρικής εποχής της Lotus θα πρέπει να αναμένεται στα τέλη του 2022 και αφού προηγηθεί μια ακόμα γενιά βενζινοκίνητων sportscars τα οποία, με βάση τις προθέσεις της Lotus, αλλά και την αφθονία όσο και τη «βιοποικιλότητα» της τεχνογνωσίας που βρίσκεται στο οπλοστάσιο και της νέας της ιδιοκτησίας, ίσως αποτελέσουν την τελευταία ευκαιρία να αποκτήσει κανείς μια παραδοσιακή Lotus.