Αντίστροφη μέτρηση για το γερμανικό αμιγώς ηλεκτροκίνητο hatchback το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τον Σεπτέμβριο, αρχικά σε δύο συν μία εκδόσεις, την ID.3 1st και την ID.3 1st Plus οι οποίες θα είναι αρχικά διαθέσιμες και την ID.3 1st Max που θα διατεθεί αργότερα μέσα στην χρονιά. Προτεραιότητα θα δοθεί, φυσικά, στους 30.000 δυνητικούς αγοραστές του που έχουν ήδη εκφράσει ή θα εκφράσουν από τις 17 Ιουνίου, την πρόθεσή τους για την απόκτηση της περιορισμένης παραγωγής, πρώτης αυτής έκδοσης του μοντέλου που μέλλει να αποτελέσει το πρώτο μαζικό ηλεκτρικό βήμα της VW προς μια νέα μηδενικών εκπομπών εποχή.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η VW, η πρώτη αυτή έκδοση λανσαρίσματος του ID.3 θα κοστίζει κάτω από 40.000 ευρώ στη Γερμανία, επωφελούμενη από τα κυβερνητικά κίνητρα που έχουν ανακοινωθεί σε σχέση με τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης για την τοπική αγορά. Για όσους προτιμήσουν την πιο γενναιόδωρη εξοπλιστικά 1st Edition Plus η τιμή διαμορφώνεται κάτω από 46.000 ευρώ όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η VW ενώ σε ό,τι αφορά την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση 1st Max θα ξεκινά λίγο χαμηλότερα από τα 50.000 ευρώ στη γερμανική αγορά.
Οι εκδόσεις λανσαρίσματος του ID.3 με το διακριτικό 1st επωφελούνται από την μεσαίας απόδοσης μπαταρία των 58 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 420 χλμ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι, σε ό,τι αφορά τη γενική διάθεση του ηλεκτροκίνητου μοντέλου πέραν της 1st Edition θα υπάρξει και μια πιο προσιτή έκδοση με μπαταρίες απόδοσης 45 kWh οι οποίες θα εξασφαλίζουν αυτονομία 330 χλμ. και αρχική τιμή κάτω από τα 30.000 ευρώ για τη γερμανική αγορά.
Το φάσμα εκδόσεων του ID.3 θα συμπληρώσει στη συνέχεια, η κορυφαία έκδοση η οποία χάρη στην παρουσία μιας μπαταρίας απόδοσης 77 KWh θα προσφέρει αυτονομία 550 χλμ. για την οποία δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί πληροφορίες για την τιμή της.
Ανεξαρτήτως της πολλαπλότητας επιλογών για τις μπαταρίες του, το ID.3 εφοδιάζεται στην αρχική 1st Edition με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 200 ίππων και 300 Nm ροπής, μεγέθη που αναμένεται να διαφοροποιηθούν όταν διατεθούν και οι υπόλοιπες διαφορετικής αυτονομίας εκδόσεις.
Σε ό,τι αφορά το λανσάρισμα της 1st Edition στη Γερμανία, σημειώνεται ότι αρχικά, όσοι προτιμήσουν να βρεθούν ανάμεσα στους πρώτους ιδιοκτήτες του ID.3 θα χρειαστεί να απαρνηθούν για ορισμένο χρονικό διάστημα το App Connect, δηλαδή την online συνδεσιμότητα και τη σύνδεση με συσκευές Apple, Android και την πρόσβαση στο digital store VW We καθώς και το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας τα οποία, θα προστεθούν σε δεύτερο χρόνο, έως το τέλος της χρονιάς και μετά από αναβάθμιση λογισμικού.
Ως αντιστάθμισμα της παράλειψης, η VW θα προσφέρει στους πρώτους ιδιοκτήτες του ID.3, τη δυνατότητα να γίνουν μέλη στο 1st Mover Club, την κοινότητα της VW η οποία εξασφαλίζει απευθείας γραμμή επικοινωνίας με τον κατασκευαστή, αλλά και να απαλλαγούν από τα τέλη χρονομίσθωσης για διάστημα τριών μηνών εφόσον η απόκτηση του ID.3 έχει γίνει μέσω leasing.
«Σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για την αφοσίωσή τους στην φίρμα και ως χειρονομία εκτίμησης για την υπομονή τους κατά τη διάρκεια της μακράς αναμονής μέχρι την έναρξη της παραγγελίας, προσφέρουμε σε όλους όσους προχωρήσουν σε προπαραγγελία και επιθυμούν να αποκτήσουν το ID.3 την 1η Σεπτεμβρίου, μία κάρτα μέλους του ID.3 1st Mover Club», αναφέρει σχετικά στην ανακοίνωσή του ο Jurgen Stackman, επικεφαλής πωλήσεων της γερμανικής φίρμας.
Εναλλακτικά, όσοι προτιμούν να πάρουν το αυτοκίνητο στα χέρια τους εντός του τελευταίου τριμήνου του 2020 θα επωφεληθούν από το πλήρες πακέτο τεχνολογιών που προσφέρει το ηλεκτροκίνητο VW.