Η BMW iX3, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της Χ3 επιστρέφει με μια νέα σειρά εικόνων της από τις εγκαταστάσεις της BMW, αλλά και την πληροφορία ότι η αυτονομία της θα διαμορφωθεί σε 440 χλμ. βάσει του νέου πρωτοκόλλου WLTP, μέγεθος που υπερέχει κατά τι των αντίστοιχων προτάσεων του γερμανικού premium ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η iX3 θα περάσει από τα τέλη του καλοκαιριού στην παραγωγή η οποία θα πραγματοποιείται σε κινεζικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της BMW στην Shenyang το οποίο θα αφοσιωθεί αποκλειστικά στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Σε ό,τι αφορά το μοτέρ, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η BMW αναμένεται να αξιοποιήσει ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ το οποίο, στην κορυφαία διαμόρφωση του βαυαρικού SUV θα αποδίδει έως και 545 ίππους.
Επίσης, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το ηλεκτρικό κύκλωμα διαχείρισης των μπαταριών της iX3 θα καθιστά εφικτή την επαναφόρτισή της μέσω ταχυφορτιστών 150 kW, δυνατότητα η οποία θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ποσοστό 80% σε περίπου μισή ώρα.
Όπως είναι επίσης γνωστό η νέα iX3 θα έχει ως αφετηρία μια νέα μεταβλητή αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενήσει αμαξώματα διαφορετικών τύπων και μεγεθών.
Αυτό αναμένεται να επιταχύνει δραστικά τις ηλεκτροκίνητες εξελίξεις στο βαυαρικό όμιλο οι οποίες δεν θα έχουν πλέον το εξωτικό ύφος των i3 και i8 αλλά θα ακολουθήσουν το παράδειγμα της iX3, με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα να αποτελούν ουσιαστικά ηλεκτρικές εναλλακτικές ήδη υφιστάμενων προτάσεων της BMW. Φυσικά στο μέλλον θα υπάρξουν και προσθήκες όπως εξάλλου προδίδει η κίνηση της BMW να κατοχυρώσει τις ονομασίες από το iX1 έως και το iX9.