Με έμφαση στην ανάδειξη του brand Ελλάδα στο σύνολό του παρουσιάζεται η καμπάνια του ελληνικού τουρισμού για το 2020.
Στη σημερινή εκδήλωση με τίτλο «Restart Tourism», ο υπεύθυνος του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, θα παρουσιάσει την εθνική καμπάνια, ώστε η Ελλάδα να διεκδικήσει ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από μία εμφανώς μικρότερη τουριστική πίτα διεθνώς.
Στην εκδήλωση απευθύνει χαιρετισμό ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επιθυμεί να ενισχύσει τη διευρυνόμενη επιρροή του σε ευρωπαϊκό επίπεδο και να ρίξει αξιόμαχα όπλα στην εκστρατεία της χώρας, για ουσιαστική στήριξη του τουριστικού τομέα που αποτελεί τη ναυαρχίδα της οικονομίας της.
Το σποτ για τον ελληνικό τουρισμό
Το μήνυμα Μητσοτάκη
Στην αρχή της ομιλίας του, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην επιτυχία με την οποία αντιμετώπισε την κρίση του κοροναϊού, η οποία άλλαξε πολλά πραγμάτα για την υγεία μας και για την οικονομική κατάσταση της χώρας.
Η επιτυχία αυτή οδήγησε επιτρέπει στην Ελλάδα να επιστρέψει στη νέα οικονομική κανονικότητα, καθώς από τις 15 Ιουνίου αρχίζει να υποδέχεται πτήσεις από αεροδρόμια στην ευρωπαϊκή λίστα της EASA με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την ελπίδα – εφόσον το επιτρέπουν τα επιδημιολογικά δεδομένα – τον Ιούλιο η Ελλάδα να ανοίξει σε όλες ή τουλάχιστον τις περισσότερες χώρες, πάντα κάνοντας δειγματοληπτικά τεστ στους επισκέπτες.
«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια ίδια και ταυτόχρονα διαφορετική Ελλάδα», συνέχισε ο πρωθυπουργός. «Ανοίγουμε σταδιακά, αλλά με αισιοδοξία το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε πως το σποτ που παρουσιάστηκε «είναι πολύ ευρηματικό».
Υπογράμμισε ότι στόχος δεν είναι να διαφημίσουμε και να υπερηφανευτούμε για την επιτυχία της χώρα μας απέναντι στον κοροναϊό, αλλά να παρουσιάσουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό με διαφορετική ματιά.
«Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά», είπε στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης.
Απευθυνόμενος στους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού, τόνισε: «Το κυριάρχο συναίσθημα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος. Τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι; Που θα πάει η οικονομία; Τι θα γίνει το χειμώνα; Κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας ώστε να ελαφρύνουμε τους εργαζόμενους. Οι εργοδότες να εκμεταλλευτούν τα σχήματα αυτά για να διαφυλάξουν όσο το δυνατό περισσότερες θέσεις εργασίας φέτος το καλοκαίρι. Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλΣύντηρίξουμε τον κλάδο του τουρισμού αλλά και τους συναφείς κλάδους. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο, για να στηρίξει τον κόσμο της εργασίας».
Επίσης, τόνισε πως σύντομα θα γίνουν οι ανακοινώσεις του υπουργείου Τουρισμού για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού.