Μέσα από μια διαφορετική, ηλεκτρονική εκδήλωση που αντανακλά τόσο τις ιδιαιτερότητες της χρονιάς που διανύουμε όσο και την πάγια έμφαση του Ομίλου στην ψηφιακή ανάπτυξη, η Eurolife FFH ανακοίνωσε τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματά της για το 2019, αλλά και τις πρώτες εκτιμήσεις για την επόμενη μέρα της πανδημίας.
Συνέπεια στην ανάπτυξη
Για ακόμη μια χρονιά, ο Όμιλος κατόρθωσε να διατηρήσει την ηγετική του θέση σε κερδοφορία στον ασφαλιστικό κλάδο, σημειώνοντας συνολικά 134,74€ εκ. κέρδη προ φόρων. Εξ αυτών, τα 34,2€ εκ. αποτελούν λειτουργικά κέρδη, αριθμός που μεταφράζεται σε θεαματική αύξηση της τάξης του 60% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Την ίδια στιγμή, η παραγωγή ασφαλίστρων ενισχύθηκε κατά 17%, αγγίζοντας τα 508€ εκ., ενώ το συνολικό ενεργητικό του ομίλου ανέρχεται στα 3,3€ δισ. για την ίδια χρονιά με τα ίδια κεφάλαια να αγγίζουν τα 720€ εκ. Παράλληλα, ο δείκτης Ισοδύναμων Ετησιοποιημένων Ασφαλίστρων (APE) σημείωσε σημαντική αύξηση ύψους 15%. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της Eurolife FFH άγγιξε το 11%, με το 19% να αφορά ασφάλειες ζωής και το 3,4% γενικές ασφάλειες.
Τα κέρδη από επενδύσεις ανήλθαν σε περίπου 100€ εκ., κυρίως σε ελληνικά και ευρωπαϊκά ομόλογα, ενώ και οι δείκτες φερεγγυότητας κινήθηκαν σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, και συγκεκριμένα στο 160% για τον κλάδο ζωής και στο 142% στις γενικές ασφαλίσεις, χωρίς την χρήση μεταβατικών μέτρων.
Τέλος, ο Όμιλος κατέβαλε το 2019 280€ εκ. σε αποζημιώσεις, οι οποίες αναλύονται σε ασφαλιστικές αποζημιώσεις ζωής και γενικών ασφαλίσεων, όπως επίσης και σε πληρωμές ασφαλισμάτων λήξης και αξιών εξαγοράς ασφαλιστηρίων ζωής δημιουργίας κεφαλαίου.
Επενδύοντας στους ανθρώπους
Γνωρίζοντας πως κάθε εταιρεία, ανεξάρτητα από το μέγεθός της, στηρίζεται πάνω από όλα στους ανθρώπους της, αλλά και θέλοντας να εξασφαλίσει πως οι συνεργάτες της θα επιτύχουν το πέρασμα προς την ψηφιακή εποχή, η Eurolife FFH προχώρησε σε επενδύσεις που άγγιξαν τα 2,6€ εκ. για την υλοποίηση και την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της.
Συγκεκριμένα, ο Όμιλος Eurolife FFH:
- Επέκτεινε την πλατφόρμα Eurolife Partners, προσθέτοντας νέες δυνατότητες, προσφέροντας στους συνεργάτες του τα σύγχρονα εργαλεία που απαιτούνται στο νέο, ψηφιακό περιβάλλον.
- Έθεσε σε λειτουργία σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Salesforce ένα καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM).
- Δημιούργησε το EurolifeConnect, ένα νέο online εργαλείο που επιτρέπει στους ασφαλισμένους της να έχουν πλήρη εικόνα των συμβολαίων τους κάθε στιγμή.
Ταυτόχρονα, για την ανάπτυξη και την εξέλιξη του δικτύου συνεργατών του, ο Όμιλος πραγματοποίησε 314 εκπαιδευτικές συναντήσεις, με περισσότερες από 1.200 ώρες εκπαίδευσης στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 7.000 άτομα από τα περίπου 1.100 γραφεία του δικτύου της. Επιπλέον, παρείχε 3.750 ώρες ψυχαγωγικών προγραμμάτων για τους εργαζόμενούς της και τις οικογένειές τους.
Εντός του 2019, η εταιρεία προχώρησε σε προσλήψεις 415 νέων στελεχών, ενισχύοντας το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 5%, σε διαφορετικούς κλάδους και ειδικότητες και αφιερώνοντας περισσότερες από 4.000 ώρες στην εκπαίδευση και την κατάρτιση των ανθρώπων της.
Στο πλευρό της ελληνικής κοινωνίας
Και για το 2019, ο Όμιλος Eurolife FFH έμεινε πιστός στη δέσμευσή του να επιστρέφει κάθε χρόνο μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία. Όπως μας ενημέρωσε ο κ. Σαρρηγεωργίου, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ο Όμιλος ανέπτυξε δραστηριότητα σε περισσότερες από 15 περιοχές της Ελλάδας.
Μεταξύ άλλων, στήριξε το έργο της HOPEgenesis, ωφελώντας 21 εγκύους στην Πάτμο και τους Δελφούς, ενώ συμμετείχε σε δράσεις του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 40.000 παιδιά και γονείς. Επιπλέον, υποστήριξε το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, με περισσότερα από 3.500 παιδιά και ενήλικες να έχουν παρακολουθήσει την εκπαιδευτική παράσταση όπερας κουκλοθεάτρου σε 9 πόλεις της Βορείου Ελλάδας.
Σε συνεργασία με την ΜΚΟ ethelon και μέσω εθελοντικών δραστηριοτήτων συνέβαλε στη στήριξη πάνω από 2.200 ατόμων που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες, ενώ σε ετήσια βάση ο Όμιλος αγοράζει και μοιράζει στους εργαζόμενούς του 4.200 τεύχη του περιοδικού δρόμου Σχεδία, υποστηρίζοντας έτσι τους ωφελούμενους του περιοδικού.
Ασφάλεια σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο
Μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους της online εκδήλωσης, αφορούσε τον τρόπο που επηρέασε τον Όμιλο η τρέχουσα πανδημία, αλλά και τις πρώτες εκτιμήσεις για το μέλλον του και το μέλλον του κλάδου εν γένει σε έναν κόσμο που έχει αλλάξει οριστικά.
Κατά τη διάρκεια των κρίσιμων μηνών για την πορεία του κοροναϊού στην Ελλάδα, η Eurolife FFH προχώρησε σε δωρεά υγειονομικού υλικού, ιατρικού εξοπλισμού και ειδών απολύμανσης και υγιεινής στις 50 δομές των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας σε όλη τη χώρα, σε συνεργασία με το ΜΚΣ Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι προσφέρει σε όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΕΣΥ τρεις μήνες δωρεάν σε όλα τα συμβόλαια ασφάλισης αυτοκινήτου, αλλά και πλάνο εκπτώσεων στα συμβόλαια αυτοκινήτων για τους υφιστάμενους και νέους πελάτες.
Όπως σημείωσε ο κ. Σαρρηγεωργίου, η παγκόσμια ύφεση που προέκυψε από την πανδημία επηρέασε και τον Όμιλο Eurolife FFH για το πρώτο τρίμηνο του 2020. Ωστόσο, τόνισε ότι τις τελευταίες εβδομάδες έχει σημειωθεί αναπάντεχη ανάκαμψη, με τον Όμιλο να έχει σχεδόν επανέλθει σε ό,τι αφορά τα επίπεδα νέας παραγωγής. Αν και σημείωσε ότι είναι ακόμη νωρίς για να προχωρήσει κανείς σε συγκεκριμένες εκτιμήσεις για το μέλλον, με τις μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη να είναι αμέτρητες, η υγειονομική κρίση ανέδειξε την ανάγκη για ΣΔΙΤ, προκειμένου να εξασφαλιστεί η κάλυψη τέτοιου είδους έκτακτων αναγκών στο μέλλον. Μάλιστα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Βήματος, ο κ. Σαρρηγεωργίου δήλωσε πως η Eurolife FFH προσανατολίζεται στη δημιουργία νέων ασφαλιστικών προϊόντων βάσει των νέων αναγκών που αναδείχθηκαν από την πανδημία, χωρίς ωστόσο σε αυτή τη φάση να είναι σε θέση να συζητήσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Άλλωστε, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης: «Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε και φέτος με την ίδια δυναμική. Το 2020 είναι μια χρονιά ανανέωσης για εμάς, καθώς έχουμε, πλέον, λανσάρει τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και μια πιο φρέσκια, αισιόδοξη και σύγχρονη εικόνα. Μέσα σε μια παγκόσμια συγκυρία που θέτει νέα δεδομένα, επιδίωξή μας είναι να γινόμαστε καλύτεροι, ώστε να ανταποκρινόμαστε με ακόμα μεγαλύτερη φροντίδα στις ανάγκες των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται».