Δεν πάνε πολλές μέρες που η τουρκική Hurriyet με δημοσίευμά της ανέφερε πως η Turkish Airlines είναι έτοιμη να αποχωρήσει από τη χορηγία της Euroleague.
Ο Τζόρντι Μπερτομέου δεν είχε αναφέρει πολλά πράγματα σχετικά με τις χορηγίες στην τελευταία τηλεδιάσκεψη με τους συλλόγους, όταν και ρωτήθηκε μάλιστα για τα έσοδα, αλλά στις πολλές συνεντεύξεις που έχει δώσει το τελευταίο διάστημα έδειχνε αισιόδοξος για το μέλλον της διοργάνωσης.
Τονίζοντας πως παραμένει η ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Χθες το haberturk.com αποκάλυψε πως ο πρέοδρος της Turkish Airlines, Ιλκέρ Ατσί, έδωσε τελικά τα χέρια με τον Μπερτομέου για επέκταση της μεταξύ τους συμφωνίας για πέντε ακόμη χρόνια.
Και με αυτόν τον τρόπο η διοργάνωση παραμένει ο πιο ελκυστικός προορισμός της… αφρόκρεμας του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Μάλιστα, στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος για αύξηση των εσόδων για τις ομάδες που μετέχουν στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, δίχως πάντως να αναφέρει τα ακριβή ποσά που θα λάβουν.
Είναι όμως δεδομένο πως σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία σαν αυτή, με τον κοροναϊό και τη μη ολοκλήρωση της φετινής διοργάνωσης, ο τουρκικός αεροπορικός κολοσσός στέκεται αρωγός στην προσπάθεια της Euroleague για να επιστρέψει την επόμενη σεζόν με ακόμα καλύτερες συνθήκες για όλους.
Μα πάνω απ’ όλα για τις ομάδες.
Την ίδια ώρα οι πλούσιες ομάδες της Ευρώπης δείχνουν ανεπηρέαστες.
Η ΤΣΣΚΑ έκανε μέσα σε ένα διήμερο δύο εντυπωσιακές κινήσεις, με τη διατήρηση του Τζέιμς και την υπογραφή του Μιλουτίνοφ, την ώρα που η Αρμάνι Μιλάνο σαρώνει την αγορά.
Δικός της ο Ντιλέινι, δικός της ο Κάιλ Χάινς.
Η Μπαρτσελόνα ψάχνει το… μπαμ με τον Καλάθη, η Ρεάλ πριν βγει στην αγορά διατηρεί τον Καμπάτσο και η αγορά αρχίζει να ανοίγει για τα καλά, δείχνοντας πως η επόμενη Ευρωλίγκα θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική.