Αφού χρειάστηκαν τρεις μήνες έντονου πολιτικού παρασκηνίου έως ότου επισήμως ανακοινωθεί ο διορισμός του και περίπου επτά μήνες από όταν ανέλαβε τα ηνία του ΟΣΕ, ο έμπειρος στον σιδηρόδρομο Κώστας Σπηλιόπουλος υπέβαλε την παραίτηση του από τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου η οποία και έγινε και δεκτή.
Αν και η παραίτηση υποβλήθηκε επισήμως για προσωπικούς λόγους, το τελευταίο διάστημα πλήθαιναν οι φήμες για τις δύσκολες σχέσεις του προερχόμενου από τον χώρο του ΚΙΝΑΛ πολιτικού στελέχους, που έχει διατελέσει βουλευτής και υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ, με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Μάλιστα το περιβάλλον του τις επιβεβαιώνει κάνοντας λόγο για «μη ταύτιση απόψεων» με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή.
Οι διεργασίες για την επιλογή του προσώπου που θα τον αντικαταστήσει έχουν ήδη ξεκινήσει και αναμένεται άμεσα να φέρουν αποτέλεσμα. Μέχρι τότε τον ΟΣΕ θα διευθύνει ο κ. Αθανάσιος Κοτταράς, εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.
Εντωμεταξύ, η παραίτηση του μέχρι εχθές επικεφαλής του ΟΣΕ, η οποία συνοδεύτηκε από την παραίτηση και του γενικού διευθυντή που ο ίδιος είχε επιλέξει, έχει φέρει παγωμάρα στους υπόλοιπους ορόφους του κτηρίου της Καρόλου.
Τα έργα συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, που είναι και το μεγάλο στοίχημα του Οργανισμού, δεν έχουν καν ξεκινήσει, ενώ μερίδα των εργαζομένων κάνει λόγο για 7 μήνες απραξίας. Η ανησυχία εδράζεται στο γεγονός ότι όταν διοριστεί νέα διοίκηση, όσο σύντομα κι αν γίνει αυτό, θα χρειαστούν κάποιοι μήνες μέχρι το σύστημα να πάρει μπροστά. Εξάλλου, ο ΟΣΕ δεν έχει και τη φήμη του πλέον ευέλικτου φορέα του Δημοσίου.