Μετά την Ιταλία, και η Βρετανία ζητά το άνοιγμα των συνόρων με την Ελλάδα και με άλλες χώρες για τον τουρισμό και μάλιστα ετοιμάζει και πρόταση προς τη χώρα μας, σύμφωνα με τα βρετανικά μέσα.
Αερογέφυρες με την Ελλάδα, αλλά και με χώρες με καλά επιδημιολογικά στοιχεία, θέλει να δημιουργήσει ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον ενόψει της τουριστικής σεζόν.
Στόχος είναι να κάμψει τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης, αλλά και του ίδιου του Συντηρητικού κόμματος για την καραντίνα 14 ημερών που θα επιβάλει η Βρετανία σε τουρίστες από το εξωτερικό, καθώς όπως επισημαίνουν, το συγκεκριμένο μέτρο θα «σκοτώσει» τον ταξιδιωτικό κλάδο.
Βουλευτές χαρακτήρισαν επίσης γελοίο και άσκοπο το μέτρο της καραντίνας για τους τουρίστες διότι σε όποιους επιβληθεί θα τους επιτρέπεται να βγαίνουν έξω για να αγοράσουν φαγητό και δεν θα επιτρέπεται σε αξιωματούχους να μπαίνουν στα σπίτια τους.
Στόχος του Τζόνσον είναι να περιορίσει τις αντιδράσεις, αλλά και τους κλυδωνισμούς που προκαλούν στις αερομεταφορές.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι μόλις 23 άτομα χρησιμοποίησαν το αεροδρόμιο Gatwick σε μια ολόκληρη ημέρα την περασμένη εβδομάδα όταν προ κοροναϊού, στο αεροδρόμιο βρίσκονταν 45.000 άτομα την ημέρα.
Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί στο κοινοβούλιο η λεπτομερής πρόταση της κυβέρνησης, ενώ οι νέοι όροι αναμένεται ότι θα τεθούν σε ισχύ τη Δευτέρα.
Κάθε εβδομάδα, η κυβέρνηση θα επανεκτιμά το μέτρο, ενώ εξετάζει τη δημιουργία αερογεφυρών από το τέλος Ιουνίου, αναφέρουν οι Times. Οι αερογέφυρες θα προσδιοριστούν με βάση την οικονομική σημασία τους για τη Βρετανία, το επίπεδο του κινδύνου μετάδοσης του ιού και τον αριθμό των επιβατών που θα αφορούν. Επίσης, θα συνεκτιμώνται και τα μέτρα που έχουν ληφθεί στα αεροδρόμια.
Οι Έλληνες θα μπορούν να αποφύγουν την καραντίνα
Την ίδια ώρα, η Daily Telegraph αναφέρει ότι οι ταξιδιώτες από Ελλάδα, Αυστραλία και Πορτογαλία θα μπορούν να αποφύγουν την καραντίνα.
Η συντηρητική εφημερίδα αναφέρει πως ο πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον «προσωπικά ευνοεί» τις αερογέφυρες, μετά τις επικρίσεις στις τάξεις των συντηρητικών και τις προειδοποιήσεις άνω των 200 διευθυντικών στελεχών των αερομεταφορών και του τουρισμού, όπως αυτοί της Ryanair και της IAG, στην οποία ανήκει η British Airways.