Φωτογραφίες: Automedia
H γερμανική φίρμα ετοιμάζει τη δεύτερη κατά σειρά γενιά της GLC η οποία αποτελεί ένα από τα δυναμικότερα, βάσει πωλήσεων, μοντέλα της Mercedes-Benz από όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2015 αλλά και ένα από τα πληθωρικότερα σε ό,τι αφορά των αριθμό εκδόσεων και επιλογών, μια τάση που αναμένεται να ενισχυθεί και στην επόμενη γενιά της η οποία θα κάνει την εμφάνισή της το 2022.
Αναλυτικότερα, η νέα GLC αναμένεται να προσφέρεται με μία νέα γκάμα κινητήρων όπου έντονη παρουσία θα έχουν οι ήπιες υβριδικές εκδόσεις, ενώ το παζλ θα συμπληρωθεί από νέες σοφιστικέ τεχνολογίες άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης οι οποίες θα κάνουν πρώτα την εμφάνισή τους στην νέα C-Class η οποία αναμένεται νωρίτερα από το μεσαίο SUV της Mercedes-Benz, αναζητώντας μια θέση στις ανά τον κόσμο εκθέσεις της γερμανικής φίρμας.
Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, η νέα GLC θα υπακούσει σε ένα νέο σχεδιαστικό κώδικα ο οποίος και με βάση τις λήψεις του φωτογραφικού φακού σε αυτό το στάδιο δοκιμών του γερμανικού SUV θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εξελικτικός καθώς το μοντέλο φαίνεται να διατηρεί κατά βάση τις ίδιες αναλογίες και το επιβλητικό παράστημά του.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πληροφορίες, οι αναβαθμίσεις που θα πραγματοποιηθούν στην αρχιτεκτονική MRA όπου θα βασίζεται η νέα γενιά της GLC θα επιφέρει την αύξηση του μεγέθους της κατά μήκος αλλά και κατά πλάτος με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσφερόμενη άνεση αλλά και την ποικιλία των συνόλων με τα οποία θα εξοπλίζεται η GLC.
Ακόμα πιο ριζικές προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό καθώς η GLC θα επωφεληθεί από την μετεξέλιξη του ευφυούς συστήματος MBUX το οποίο στην νέα εκδοχή του φιλοξενείται σε δύο οθόνες. Η πρώτη –εννοείται- ψηφιακή οθόνη φιλοξενεί τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και ό,τι άλλο φυσικά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε εκεί με τη συνδρομή της ραγδαίας ψηφιακής εξέλιξης και της έξυπνης τεχνολογίας δια χειρός Mercedes-Benz και η δεύτερη, μεγαλύτερη από ποτέ, θα καταλαμβάνει το σύνολο της κεντρικής κονσόλας ξεκινώντας από χαμηλά, έχοντας κάθετο προσανατολισμό, εν είδει ταμπλέτας.
Eπιστρέφοντας στα ενδότερα, οι τροποποιήσεις στην πλατφόρμα της GLC αναμένεται να επιτρέψουν την τοποθέτηση… «δραστικότερων» ηλεκτρικών λύσεων οι οποίες θα επεκταθούν και πέραν της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EQBoost η οποία θα εφοδιάζει τις περισσότερες εκδόσεις του νέου μοντέλου, συνοδεύοντας τους νέας γενιάς εξακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel και εξασφαλίζοντας βέλτιστη αποδοτικότητα.
Υπό το σκεπτικό του εξηλεκτρισμού της γκάμας δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία θα μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. και η οποία θα είναι επίσης διαθέσιμη και στην περίπτωση της νέας C-Class.