Σε αντίθεση με τις συνήθεις τακτικές που επιβάλλουν οι διαφορετικές εκδόσεις στην μεσαία premium κατηγορία να μην απέχουν πολύ σχεδιαστικά από τον σχεδιαστικό πυρήνα από όπου προκύπτουν, η BMW αποφάσισε να ακολουθήσει μια διαφορετική διαδρομή με τη νέα γενιά της Σειράς 4 Coupe η οποία απέχει σημαντικά από την αισθητική της Σειράς 3 όπου και βασίζεται.
Πλην της αυταπόδεικτης διαφοροποίησης από τη Σειρά 3, όπως προδίδουν τα ευμεγέθη όσο και διαφορετικής «ενιαίας» αισθητικής νεφρά, η ιδιαίτερα αιχμηρή προσέγγιση στις εισαγωγές αέρα και εν γένει στο μπροστινό τμήμα αλλά και η εντελώς διαφορετική αποτύπωση των πίσω φωτιστικών σωμάτων και το προτεταμένο χαμηλότερο πίσω τμήμα, η νέα Σειρά 4 Coupe είναι επίσης κατά 12,8 εκατοστά μεγαλύτερη σε μήκος από το μοντέλο που αντικαθιστά, στοιχείο που συντείνει στο επιβλητικό της παράστημα και «κρύβει» ένα επίσης μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 4,1 εκατοστά.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η νέα 4άρα έχει σημαντικά χαμηλότερο ύψος από το την τετράθυρη 3άρα (5,7 εκ.), διαθέτοντας και κατά 2,1 χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ στο πλαίσιο επίτευξης μιας δυναμικότερης οδικής συμπεριφοράς, τα μετρατρόχια είναι επίσης μεγαλύτερα κατά 2,8 εκ. μπροστά και 1,8 εκ. πίσω. Υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό η νέα Σειρά 4 θα διατίθεται επίσης με ανάρτηση M Sport από τη βασική της έκδοση.
Πιο οικεία είναι τα σχεδιαστικά δεδομένα στο εσωτερικό που δεν απέχουν από την Σειρά 3 με κυρίαρχο το εν μέρει ψηφιοποιημένο πίνακα οργάνων στη βασική έκδοση. Φυσικά στις ακριβότερες εκδόσεις θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών BMW Live Cockpit Professional σε συνδυασμό με οθόνη 10,25 ιντσών για το infotainment.
Σε όρους διάταξης, η νέα Σειρά 4 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αυστηρά τετραθέσια, ενώ διαθέτει χώρο αποσκευών με όγκο 440 λίτρων προσφέροντας παράλληλα και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης των πίσω καθισμάτων για την μεταφορά κάποιων ογκωδών αντικειμένων καθώς προσφέρουν τη δυνατότητα αναδίπλωσης κατά 40/20/40.
Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων η ήπια υβριδική τεχνολογία, υπό την μορφή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt αποτελεί κοινή συνισταμένη των diesel εκδόσεων 420d και 420d XDrive με ισχύ 190 ίππους αλλά και της κορυφαίας βενζινοκίνητης εξακύλινδρης έκδοσης 440i με απόδοση 374 ίππους.
Σημειώνεται ότι σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα του ήπιου υβριδικού συστήματος το οποίο συνδυάζεται και με σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας από την επιβράδυνση, εφαλτήριο για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της νέας Σειράς 4 αποτελούν τα 103 γρ./χλμ. (420d) ενώ η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται για την ίδια έκδοση σε 3,9 λίτρα/100 χλμ.
Στη βάση των επιλογών βενζίνης βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας ισχύος 184 ίππων ο οποίος εξοπλίζει την έκδοση 420i και δίνει τη σκυτάλη σε μια ισχυρότερη εκδοχή του, απόδοσης 258 ίππων.
Από τον Μάρτιο του 2021 θα προστεθούν στην γκάμα στην γκάμα δύο ακόμα ισχυρότερες diesel εκδόσεις 430d xDrive και M440d xDrive με απόδοση 287 και 340 ίππους ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ανεξαρτήτως έκδοσης κινητήρα και διαμόρφωσης σε ό,τι αφορά την μετάδοση της κίνησης, η Σειρά 4 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των δυνατοτήτων της Σειράς 4 Coupe συγκαταλέγεται και αυτή της ημιαυτόνομης οδήγησης χάρη στο ολιστικό σύστημα BMW Driving Assistant Professional το οποίο αποτελεί μέρος των προαιρετικών επιλογών.