Η REPLAY, η διεθνούς φήμης εταιρεία denim, είναι υπερήφανη που ανακοινώνει τα στοιχεία για το οικονομικό έτος 2019.
Ο Όμιλος πέτυχε το 2019 αύξηση 10,3% στον κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 262,3 εκατ. Ευρώ, έναντι 237,9 εκατ. Ευρώ το 2018, καθώς και σημαντική αύξηση (+ 30%) στο EBITDA σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με απόλυτη αξία 28 εκατ. Ευρώ (11% του κύκλου εργασιών).
Τα παραπάνω δεδομένα περιγράφουν μια υγιή και αναπτυσσόμενη ιταλική επιχείρηση, η οποία σήμερα, με τα brands που διαθέτει, αντιπροσωπεύει παγκοσμίως την ικανότητά να παράγει υψηλής ποιότητας premium προϊόντα.
Με τις εξαγωγές που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 89% του συνολικού κύκλου εργασιών, ο όμιλος REPLAY- Fashion Box βρίσκεται σχεδόν παντού, σε όλο τον κόσμο. Η Ευρώπη στο σύνολό της αντιπροσωπεύει το 73% του κύκλου εργασιών (Βόρεια Ευρώπη 20%, Κεντρική Ευρώπη 29%, Νότια Ευρώπη και Ανατολική Ευρώπη και το 12%) ενώ οι υπόλοιπες αγορές, με κυριότερες τη Μέση Ανατολή και την Ασία, αντιπροσωπεύουν το 16%.
Η ανάπτυξη καταγράφηκε σε όλες τις αγορές αλλά οι επιδόσεις άνω του μέσου όρου παρατηρήθηκαν στην Νότια Ευρώπη (+8.1%), την Ασία (+10.6%) και την Ανατολική Ευρώπη (+36%) ειδικότερα και την Μέση Ανατολή (+49%) ειδικά, χάρη στην εν μέρει εξαιρετική απόδοση της ισραηλινής αγοράς σε όλα τα κανάλια πωλήσεων.
Αναλύοντας την απόδοση ως προς τα δίκτυα διανομής, παρατηρείται ότι οι πωλήσεις χονδρικής αυξήθηκαν κατά + 14,1%, οι πωλήσεις λιανικής κατά + 6,4% και το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά + 8%.