Ένα νέο γύρο τηλεφωνικών επαφών με συνταξιούχους πελάτες της ώστε να καθοδηγηθούν για την απόκτηση και ενεργοποίηση κωδικών εισόδου στο e-banking, ξεκινά τις επόμενες ημέρες η Eurobank.
 
Η νέα πρωτοβουλία θα τεθεί σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 27 Απριλίου σε επιλεγμένους συνταξιούχους που δεν διαθέτουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της τράπεζας, μέσωειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης.
 
Η δράση αυτή έρχεται σε συνέχεια της πρώτης και γενικής επικοινωνίας της τράπεζας με πελάτες της, για τα μέτρα προστασίας από τον Covid 19 και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης και των συνταξιούχων πελατών από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια (ΑΤΜ, APS, phone banking, e/m banking)
Αναλυτικότερα, η Eurobank έχει αναλάβει τις ακόλουθες πρωτοβουλίες, μετά το ξέσπασμα της κρίσης του κορωνοϊού:
1. Ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της κάρτας debit σε ΑΤΜ & POS
2. Ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση Debit και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα
3. Ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων ότι οι κινήσεις των λογαριασμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορεί να γίνει από τα ΑΤΜς, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα 
4. Δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210 – 9555000) 24 ώρες το 24ωρο.
5. Δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών η/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες
6. Δημιουργία ενότητας Συνταξιούχων και Ευάλωτων συμπολιτών στο επίσημο site της τράπεζας. Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπως ηλικιωμένοι και ευάλωτοι πολίτες, δημιουργήθηκαν απλές οδηγίες για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.