Φωτογραφίες: Automedia
H νέα, όγδοη γενιά της Corvette έφερε την «επανάσταση» στην 64χρονη πορεία του μοντέλου καθώς αποτελεί την πρώτη κεντρομήχανη υλοποίηση στην ιστορία του και αν οι πληροφορίες που συνοδεύουν τις νέες δοκιμές εξέλιξης της C8 ευσταθούν θα φέρει και μία δεύτερη καθώς πίσω από τις μεταλλικές επιφάνειες του εμβληματικού muscle car, παρεπιδημεί ένα υβριδικό σύνολο.
Παίρνοντας όμως την ιστορία από την αρχή, η GM έχει ανακοινώσει ένα φιλόδοξο όσο και δαπανηρό σχέδιο, σύμφωνα με το οποίο θα επενδύσει 20 δισεκατομμύρια δολάρια για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της έως το 2025, μέρος του οποίο αποτελεί και μια plug-in υβριδική έκδοση της εμβληματικής Corvette.
H αλήθεια είναι ότι υπάρχουν εξαιρετικά αυξημένες πιθανότητες οι συγκεκριμένες εικόνες να αποτυπώνουν την plug-in υβριδική έκδοση μιας και τόσο η συσκευή ελέγχου καυσαερίων όσο και κάποιοι διακόπτες, προδίδουν ότι στα σπλάχνα του συγκεκριμένου πρωτοτύπου φιλοξενείται ένα νέο σύνολο.
Όσο για την φύση του plug-in υβριδικού συνόλου, τα σενάρια είναι δύο. Το πρώτο υπαγορεύει ότι οι Αμερικανοί θα εξελίξουν μια υβριδική έκδοση η οποία δεν θα διαφέρει σε ό,τι αφορά τα μεγέθη απόδοσης ισχύος σε σχέση με την ατμοσφαιρική V8 έκδοση των 495 ίππων, προσφέροντας φυσικά μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Το δεύτερο και πιο ενδιαφέρον σενάριο αφορά την κορυφαία έκδοση ZR1 η οποία θα ασπαστεί την plug-in υβριδική τεχνολογία προς όφελος τόσο των επιδόσεων όσο και της αποδοτικότητας της. Σύμφωνα με αυτή την εκδοχή, η Corvette C8 θα συνδυάσει τον παραπάνω κινητήρα με ένα ηλεκτρικό κινητήρα ο οποίος θα κινεί τον πίσω άξονα προσφέροντας ισχύ που θα αγγίζει τους 900 ίππους και, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, τετρακίνηση.
Φυσικά, το ένα σενάριο δεν αποκλείει το άλλο καθώς οι Αμερικανοί μπορούν κάλλιστα να αποφασίσουν την εισαγωγή υβριδικής τεχνολογίας στα δύο άκρα της γκάμας της C8. Σε ό,τι αφορά το πότε θα δοθεί η απάντηση, βάσει του χρονοδιαγράμματος της Corvette η έκδοση ZR1 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στα τέλη του 2022.