Φωτογραφίες: Automedia
Η γερμανική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της Panamera Sport Turismo, ή αν προτιμάτε της πρακτικότερης εκδοχής του τετράθυρου coupe της Porsche η οποία θα υποδεχτεί σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων που θα φροντίσουν να παρατείνουν τον χρόνο ζωής της.
Αντιστοίχως περιορισμένες είναι οι αλλαγές που αφορούν και το πίσω τμήμα με κυρίαρχο το πιο «σκαμμένο» αεροδυναμικό διαχύτη ο οποίος εξακολουθεί να φιλοξενεί τέσσερις, στρογγυλές απολήξεις για την εξάτμιση.
Μια προσεκτική ματιά στους τροχούς, φέρνει στην επιφάνεια τις πράσινες δαγκάνες των δισκόφρενων κάτι που σημαίνει ότι έχουμε να κάνουμε με την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου η οποία στην κωδικοποίηση της Porsche ονομάζεται S E-Hybrid.
Στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του το plug-in υβριδικό σύνολο συνδυάζει την παρουσία ενός twin-turbo V8 κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας τα καθ΄ όλα γενναιόδωρα μεγέθη των 680 ίππων και 850 Nm ροπής, αλλά μόνο 50 χλμ,. ηλεκτρικής αυτονομίας κάτι που αναμένεται να βελτιωθεί στην ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου με την χρήση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας.
Παρά την περιορισμένη ηλεκτρική αυτονομία, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση της Panamera εκλύει μόλις 69 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα βάσει NEDC. Το μέγεθος αυτό καθιστά τη συγκεκριμένη plug-in έκδοση κινητήρα από τις δημοφιλέστερες της τρέχουσας γενιάς της Panamera, ανεξαρτήτως αμαξώματος, και κάτι ανάλογο αναμένεται να ισχύσει και για το μέλλον.
Σε ό,τι αφορά τον χρονικό ορίζοντα άφιξής της, με δεδομένους τους συνήθεις χρόνους της Porsche η ανανεωμένη Panamera αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της προς τα τέλη του τρέχοντος έτους.