Φωτογραφίες: Αutomedia
Μπορεί η πανδημία να έχει αναγκάσει την πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών να αναστείλουν τη λειτουργία των εργοστασίων τους, ωστόσο οι πύλες της απαιτητικότερης πίστας της Ευρώπης παραμένουν ανοιχτές και η εξέλιξη συνεχίζεται, με την ισχυρότερη έκδοση της F-Pace να είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα που δοκιμάζουν το βήμα της στο Nurburgring.
O λόγος για την έκδοση SVR η οποία, αν και καλύπτεται από επιμελές καμουφλάζ, προδίδεται από σειρά χαρακτηριστικών όπως οι τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση αλλά και λεπτομέρειες που προδίδουν ένα αιχμηρότερο bodykit.
Στην όψη της F-Pace SVR, αν και τα επιμέρους στοιχεία είναι δυσδιάκριτα, αναμένεται να υιοθετηθεί μια μεγαλύτερη γρίλια όπως είναι η τρέχουσα τάση για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ αντιστοίχως αυξητική προδιαγράφεται η τάση για τις εισαγωγές αέρα. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα αλλά και τα εντονότερα σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις του compact SUV, αεροδυναμικά βοηθήματα.
Στα πλευρικά τμήματα εξακολουθούν να ξεχωρίζουν οι αεραγωγοί πίσω από τους μπροστινούς θόλους ενώ στο πίσω τμήμα εκτός από την τετραπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής αναμένεται, να υλοποιηθούν περιορισμένες σχεδιαστικές βελτιώσεις που θα αφορούν τα φωτιστικά σώματα και τον προφυλακτήρα.
Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές που αφορούν το εσωτερικό καθώς τόσο η απλή F-Pace όσο και η SVR θα επωφεληθούν από ένα νέο, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος θα συμπαρασύρει τον σχεδιασμό του ταμπλό που με τη σειρά του αναμένεται να φιλοξενεί στο κέντρο μια νέα και μεγαλύτερη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το infotainment εκτός της μεγαλύτερης επιφάνειας, θα επωφεληθεί από νέες εφαρμογές και τη δυνατότητα αυτόματων αναβαθμίσεων.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η επικρατέστερη εκδοχή είναι να διατηρηθεί ο ατμοσφαιρικός V8 των 5,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και 680 Nm ροπής αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο αυτό θα ισχύσει με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που θα κάνει την εμφάνισή του το 2021 και, επί του παρόντος, η Jaguar κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά τόσο για την κορυφαία όσο και για τις απλές εκδόσεις της ανανεωμένης F-Pace.