Μόλις ένα μήνα μετά την αποκάλυψη του ανανεωμένου Insignia, η Opel προσθέτει στο παλμαρέ της ναυαρχίδας της την κορυφαία GSi έκδοση η οποία πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στην έκθεση των Βρυξελλών μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις του ανανεωμένου μοντέλου.
Αν και από αισθητικής άποψης οι αλλαγές στο Insignia GSi είναι περιορισμένες, δεν ισχύει το ίδιο και για την αθέατη πλευρά του όπου συνυπάρχουν ένας νέας τεχνολογίας δίλιτρος turbo κινητήρας 230 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο συμπληρώνεται από το σπορ σύστημα τετρακίνησης Twinster με ενσωματωμένο σύστημα διαχείρισης ροπής.
Tις προδιαγραφές της GSi έκδοσης του Insignia συμπληρώνει ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης με την ονομασία eBoost το οποίο έγκειται στην παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ υπεύθυνου για την παραγωγή υποπίεσης κατά τη διαδικασία πέδησης έναντι του κινητήρα. Αυτό συνεπάγεται ότι τα φρένα είναι καλύτερα σε αίσθηση και σε απόδοση αλλά και πιο αθόρυβα σε σχέση με το παρελθόν και τα συμβατικά συστήματα πέδησης.
Πλην του νέου συστήματος eboost, το Insignia GSi διαθέτει βελτιωμένες τετραπίστονες δαγκάνες με την υπογραφή της Brembo.
Παράλληλα στο βασικό εξοπλισμό του Insignia GSi περιλαμβάνεται η ανάρτηση mechatronic FlexRide, η οποία παραμετροποιεί συνεχώς και αυτομάτως τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης αναλόγως με τις συνθήκες.
Επιπλέον, το FlexRide μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης “Standard”, “Tour”, “Sport” και “Competition” με το τελευταίο πρόγραμμα να αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο της GSi έκδοσης.
Ανεξαρτήτως έκδοσης κινητήρα, αξίζει να σημειωθεί ότι το Insignia διαθέτει νέα, ενεργά φωτιστικά σώματα Intellilux LED Pixel Light, αποτελούμενα από 84 LED σε κάθε προβολέα τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερη ακρίβεια και κατ΄επέκταση ασφάλεια ενώ, χάρη στην ευφυή λειτουργία τους και τον αυτοματισμό τους δεν τυφλώνουν τους αντίθετα διερχόμενους και τους προπορευόμενους οδηγούς.
Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα, αξίζει να σημειωθεί ότι το Insignia προσφέρει μια πλήρη γκάμα νέας τεχνολογίας με αφετηρία ένα κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων με απόδοση 145 ίππους ενώ τη βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση εφοδιάζει μοτέρ 1,5 λίτρου με απόδοση 122 ίππους.
Ψηλότερα στην γκάμα παρεπιδημεί ο δίλιτρος κινητήρας που εφοδιάζει την GSi έκδοση σε παραλλαγή ισχύος 200 ίππων ενώ εντός του έτους αναμένεται και ένας νέος δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας.