Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο ζήτημα από το εσωτερικό του αμερικανικού ομίλου, η διαδικασία επαναφοράς της Hummer βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο σε σημείο που μια διαφημιστική προαναγγελία για την αναβίωσή της θα μπορούσε να μεταδοθεί ακόμα και τον Φεβρουάριο, από το επικείμενο Super Bowl.
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι η GM δεν προτίθεται, αρχικά τουλάχιστον, να επαναφέρει την Hummer ως μια φίρμα με πολυδιάστατη γκάμα προϊόντων, αλλά ως «μονοθεματική» πρόταση με ένα μόνο προϊόν το οποίο θα ονομάζεται μεν Hummer, αλλά θα αποτελεί μέλος της οικογένειας των ικανότατων, τυπικά αμερικανικών όσο και θηριωδών pick-up και SUV, GMC.
Όπως και να έχει, η άφιξη του νέου και πιθανότατα ηλεκτρικού Hummer αναμένεται το 2022 με το status του niche προϊόντος το οποίο θα φέρει την χαρακτηριστική off-road σχεδίαση με την οποία υπήρξε συνώνυμη η φίρμα ενώ, η πιθανότερη εκδοχή για το αμάξωμα είναι αυτή ενός pick-up truck με την προοπτική να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για το Tesla Cybertruck αλλά και το επερχόμενο, αντίστοιχων προδιαγραφών Rivian R1T.
Εκτός από την αναβίωση του ονόματος Hummer, το συγκεκριμένο μοντέλο της GM θα σημάνει την ηλεκτρική άνθηση της GM καθώς, η πλάτφόρμα όπου θα βασιστεί, θα αποτελέσει αφετηρία για αμιγώς ηλεκτροκίνητα SUV και Pick-up δια χειρός GM τα οποία θα λανσαριστούν υπό τις φίρμες των Cadillac και Buick.
Υπενθυμίζεται ότι η GM τράβηξε το διακόπτη από την Hummer το 2009 όταν κήρυξε πτώχευση ως όμιλος. Έκτοτε δεν κατέστη εφικτό να την πουλήσει εξ ου και τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Hummer παρέμειναν στην GM.
Όσο για την πρότερη ιστορία της, ξεκίνησε από τον αμερικανικό στρατό και το στρατιωτικού τύπου M998 Humvee τα δικαιώματα του οποίου περιήλθαν στην GM η οποία και κατασκεύασε μια πολιτική εκδοχή του, δίνοντας συνέχεια με τα Η1 το 1992, το πιο σύγχρονο Η2 και το «μικρό» Η3, μοντέλα τα οποία, κατάφεραν να περάσουν τον Ατλαντικό, σε πολλές περιστάσεις αποτελώντας αξιοπερίεργα για τους ευρωπαϊκούς αλλά και τους ελληνικούς δρόμους.