Τον ρώτησε το όνομά του.
Εκείνος απάντησε «ΚΑΝΕΝΑS»
Με αυτήν την περίφημη στιχομυθία ανάμεσα στον Οδυσσέα και τον Κύκλωπα Πολύφημο, όπως γλαφυρά περιγράφεται στην «Οδύσσεια» του Ομήρου, ο KANENAS συστήθηκε στους Έλληνες οινόφιλους πριν από ακριβώς 10 χρόνια.
Ήταν το 1998 όταν η νέα σειρά κρασιών –λευκός, ροζέ και ερυθρός- της Οινοποιίας TSANTALI δημιούργησε νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά παρουσιάζοντας ένα πρωτοπόρο brand – storyteller. Μπορεί το ιδιαίτερο όνομα να έκλεβε την πρώτη εντύπωση, όμως δεν ήταν το μόνο στοιχείο που αφηγούταν το σαγηνευτικό μύθο. Κάθε λεπτομέρεια στο σχεδιασμό του packaging ήταν μελετημένη στη λεπτομέρειά της, ανεβάζοντας ψηλά τον πήχη στο marketing –και όχι μόνο- της ελληνικής οινοποιίας.
Το δε περιεχόμενο, αν και ακολουθούσε γνώριμες τακτικές συνδυάζοντας μια γηγενή και μια διεθνή ποικιλία, φρόντισε να παρουσιάσει απρόσμενα χαρμάνια. Στο λευκό, ήταν το Chardonnay με το Μοσχάτο Αλεξανδρείας. Το Μαυρούδι – ως μια ωδή στην κληρονομιά του Ευάγγελου Τσάνταλη ο οποίος ξεκίνησε την επένδυση για την αναβίωση αυτής της ξεχασμένης ελληνικής ποικιλίας- μαζί με το Syrah κέντριζε το ενδιαφέρον στη ροζέ και στην ερυθρή εκδοχή της σειράς. Η οινική αξία του KANENAS αποδείχτηκε περίτρανα από την πρώτη στιγμή, αποσπώντας πολλές διακρίσεις σε διεθνείς διαγωνισμός και υψηλές βαθμολογίες σε αξιολογήσεις κορυφαίων οινογράφων και κλαδικών περιοδικών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σήμερα, ο KANENAS δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις.
10 χρόνια μετά την επίσημο ντεμπούτο του, εξακολουθεί να είναι με αξιοσημείωτη συνέπεια ένα από τα πιο ευπώλητα brands στην ελληνική αγορά, συνεχίζοντας να πληροί επάξια τον σκοπό του: να φέρνει κοντά στο επώνυμο ελληνικό εμφιαλωμένο κρασί μια ευρεία κατηγορία καταναλωτών και να κτίζει μια νέα γενιά οινόφιλων. Παράλληλα, ο KANENAS επιδεικνύει και σημαντική διεθνή καριέρα, με σταθερά ανοδική πορεία σε αγορές όπως τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Κίνα και παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.