Βρετανοί τουρίστες στην Τυνησία κατήγγειλαν πως το ξενοδοχείο όπου διέμεναν δεν τους άφηνε να φύγουν για αρκετές ώρες χθες, λόγω των ανησυχιών σχετικά με την πληρωμή των διακοπών τους από το τουριστικό γραφείο Thomas Cook, αν και η κυβέρνηση της χώρας απαντάει πως το περιστατικό οφείλεται σε παρεξήγηση.
Ο Γκάρι Σιλ, που έμεινε στο Orangers Hotel στο Χαμμαμέτ, ανήρτησε στο Facebook στις 9:39 το βράδυ: «Η ασφάλεια αρνήθηκε να μας επιτρέψει να φύγουμε από το ξενοδοχείο και μας έκλεισε μέσα».
Σε επόμενη ανάρτησή του, εξήγησε ότι κατάφερε να φθάσει στο αεροδρόμιο το βράδυ του Σαββάτου και επέστρεψε στην πατρίδα του αεροπορικώς την Κυριακή.
Διαβάστε επίσης: Στα πρόθυρα κατάρρευσης η Thomas Cook – Στον αέρα 22.000 εργαζόμενοι
Το περιστατικό σημειώθηκε μεταξύ των αυξανόμενων ανησυχιών από πελάτες της εταιρείας, καθώς οι ιθύνοντες του ταξιδιωτικού πρακτορείου συναντήθηκαν με πιστωτές και δανειστές της στο Λονδίνο σε μια απόπειρα της τελευταίας στιγμής να συγκεντρωθεί το ποσό των 200 εκατομμυρίων λιρών προκειμένου να αποφύγει την οικονομική κατάρρευση.
Η Thomas Cook δεν έχει προς το παρόν σχολιάσει το περιστατικό, χρησιμοποιεί, όμως, τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καθησυχάσει τους πελάτες της ότι η λειτουργία της εταιρείας συνεχίζεται απρόσκοπτα.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού της Τυνησίας απέδωσε το περιστατικό σε «παρεξήγηση» επισημαίνοντας πως οι τουρίστες έφυγαν με την πτήση, την οποία είχαν αρχικά κλείσει.
«Ζητήθηκε από δεκατέσσερις τουρίστες να περιμένουν λίγα λεπτά για να επιβεβαιώσουμε με τους αντιπροσώπους της Thomas Cook… και σύντομα λάβαμε το συμφωνητικό και οι τουρίστες έφυγαν και ταξίδεψαν στην ώρα τους χθες το βράδυ» αναφέρεται σε μια ανακοίνωση.