Με μια εκδήλωση-σταθμό γιόρτασε χθες, Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος τα 80 χρόνια διαδρομής της και έδωσε το σήμα για τη νέα εποχή που ξεκινά για την εταιρεία. Βρεθήκαμε στο κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου και μέσα από μια σειρά από θεατρικά δρώμενα είδαμε να ξεδιπλώνεται μπροστά μας η πορεία της ΑΒ μέχρι και σήμερα αλλά και οι δεσμεύσεις της για το μέλλον, μέσα από 6 μέρη. Αφηγητής ήταν ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου.
Το σκηνικό της εκδήλωσης ιδιαίτερο. Με έμπνευση από την ελληνική ύπαιθρο και τη φύση, ένα δέντρο έγινε το σύμβολο των αξιών της ΑΒ και ένα σπίτι έγινε το σύμβολο της θέσης που έχει κερδίσει η εταιρεία στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού.
Ξεκινώντας το πρώτο μέρος, ηθοποιοί ντυμένοι κτηνοτρόφοι, γεωργοί και ψαράδες, κάνουν την εμφάνισή τους και μέσα από έναν μουσικό διάλογο μας μιλάνε για την ελληνική γη ενώ παράλληλα στήνουν ένα μεγάλο, ενιαίο τραπέζι με αγνά, ελληνικά προϊόντα. Στη συζήτηση μπλέκεται ο αφηγητής, Βασίλης Σταύρου, που έκανε μια ιστορική αναδρομή στους σταθμούς της εταιρείας, για την κοινωνία, την οικονομία και την ανάπτυξη.
Στη συνέχεια, μίλησε για όλους αυτούς με τους οποίους η ΑΒ έχει χτίσει ισχυρούς δεσμούς: τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της. Όσους και όσα έχτισαν και χτίζουν μαζί σε αυτή την πορεία της ΑΒ μέχρι και σήμερα.
Στο 4ο μέρος της εκδήλωσης είδαμε την ΑΒ του αύριο. Με αφορμή ένα δρώμενο για τις νέες καταναλωτικές τάσεις, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος εξήγησε πώς η εταιρεία απαντά στις ανάγκες και τις προτιμήσεις για κάθε πελάτη ξεχωριστά, μέσα από την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus. Στο μέρος αυτό, ο αφηγητής μάς μετέφερε στον νέο κόσμο της ΑΒ του αύριο, μέσα από νέα concepts και τεχνολογικές εφαρμογές, που θα συναντάμε σύντομα στα καταστήματα της εταιρείας.
H ΑΒ του αύριο όμως περιλαμβάνει και σημαντικές περιβαλλοντικές δεσμεύσεις μέχρι το 2025. Όπως άλλωστε είπε και ο Βασίλης Σταύρου «Η Γη είναι το μοναδικό σπίτι που έχουμε. Και έχουμε ευθύνη να το προστατέψουμε. Να το φροντίσουμε τώρα, για το μέλλον. Για αυτό στην ΑΒ, αναλαμβάνουμε δράση για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση του πλαστικού».
Η επετειακή εκδήλωση για την «ΑΒ του αύριο» έκλεισε γύρω από ένα παραδοσιακό, ελληνικό τραπέζι, που μας θύμισε στιγμές και εικόνες από αντίστοιχα δικά μας.
Αναλυτικά οι δεσμεύσεις της εταιρείας.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, μας έδωσε το στίγμα των αλλαγών και μας εξήγησε ότι κάθε ένας από τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της ΑΒ θα μπορεί να απολαμβάνει στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες, τους συνεργάτες μας και τους προμηθευτές μας αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια».
Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία εξελίσσει το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus και φέρνει νέα concepts και νέες τεχνολογικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν σε μια συνολικά αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία. – Εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας και νέα concepts
Μέσω του εξελιγμένου προγράμματος πιστότητας AB Plus, η εταιρεία θα αναπτύξει προσωπική, ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά, ώστε να είναι σε θέση να του προσφέρει αυτά που χρειάζεται.
Κάθε πελάτης της ΑΒ πλέον θα έχει πρόσβαση σε στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες του και στις αγοραστικές προτιμήσεις του. Η αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία ξεκινάει από όπου και αν βρίσκεται και ολοκληρώνεται είτε online μέσω του click2shop, είτε στο φυσικό κατάστημα και μάλιστα με επιπλέον επιβράβευση έξτρα πόντων στην ΑΒ Plus κάρτα του.
Το κατάστημα του αύριο για την ΑΒ Βασιλόπουλος φέρνει και νέους ειδικά διαμορφωμένους χώρους.
Η ΑΡΜΟΝΙΑ θα φιλοξενεί προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.
Στην ίδια λογική, το Juice bar προσφέρει υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα για τους πελάτες που θέλουν να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies.
Για τους λάτρεις των τυριών στο La Fromagerie, οι πελάτες θα βρίσκουν μια μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο, με τον ειδικό σύμβουλο να τους ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, και να προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
Τα «Έτοιμα Γεύματα ΑΒ You’ll love» συνεχίζουν να προσφέρουν μια πλούσια γκάμα έτοιμων γευμάτων με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη, ενώ για εκείνους που θέλουν απλά ένα σνακ, μπορούν να απολαύσουν κάτι γρήγορο και νόστιμο στο Grab & Go χώρο του καταστήματος.
– Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελάτη
Η ΑΒ αξιοποιεί την τεχνολογία για να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της και να τους εξυπηρετήσει καλύτερα. Νέες τεχνολογικές εφαρμογές έρχονται μέσα στα καταστήματά της, με στόχο την αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία του πελάτη:
- Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
- Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
- Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
- Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
- Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.
– #allazoumesinithies: Η δέσμευση της ΑΒ για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση του πλαστικού
Το μοντέλο της ΑΒ Βασιλόπουλος θέτει τον άνθρωπο στο κέντρο. Και αυτή η φιλοσοφία περιλαμβάνει την ευθύνη που αναλαμβάνει η εταιρεία για το μέλλον του πλανήτη. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ για το περιορισμό της σπατάλης φαγητού και τη μείωση του πλαστικού αποτυπώματος. Όπως είπε «Το μέλλον είναι ευθύνη όλων μας. Για τα παιδιά μας. Για το μεγάλο μας σπίτι, τον πλανήτη μας που δεν αντέχει άλλο, η ΑΒ είναι εδώ. Και θα είναι εδώ, ώστε μαζί να αλλάξουμε συνήθειες και να αναλάβουμε σήμερα δράση για να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό σε όλη τη νέα γενιά».
Ειδικότερα, μέχρι το 2025 η ΑΒ δεσμεύτηκε να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50%. Πρώτα από όλα αυτό θα γίνει μέσω της αύξησης δωρεάς τροφίμων σε φορείς και ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη. Παράλληλα, θα διερευνήσει όλη την εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ, ενώ θα προχωρήσει στην ίδρυση της πρώτης Εθνικής Συμμαχίας για τη Σπατάλη Τροφίμων.
Η δεύτερη δέσμευση που ανέλαβε η ΑΒ είναι να μειώσει το πλαστικό κατά 50% έως το 2025. Έτσι, θα καταργηθούν τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου μέσα στο 2020, θα μειωθεί το βάρος πλαστικού σε πολλές συσκευασίες, ενώ οι υπόλοιπες πλαστικές συσκευασίες θα αντικατασταθούν από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.
Η νέα αγοραστική εμπειρία με την ΑΒ Βασιλόπουλος επιφυλάσσει πολλά για το αύριο, με πολλές και ενδιαφέρουσες εξελίξεις.