Αντιμέτωπα με νέες ανατροπές είναι τα μεγάλα έργα που βρίσκονται στα σκαριά. Η προοπτική ακύρωσης για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, τον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και την Αμβρακία Οδό διαφαινόταν από καιρό. Οι προγραμματικές δηλώσεις του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή επιβεβαίωσαν την αλλαγή πλεύσης για τα τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ.
Οι «ριζικές λύσεις» όμως, όπως τις χαρακτήρισε ο υπουργός, δεν θα φέρουν μόνο νέες αναβολές στην έναρξη των έργων που, όπως επισημαίνουν άνθρωποι της αγοράς, θα φτάσουν και σε ορίζοντα τετραετίας λόγω των δικαστικών αντεκδικήσεων.
Αλλά θα (ξανα)φουσκώσουν και τον λογαριασμό, φέρνοντας αιτήματα αποζημιώσεων και διακινδυνεύοντας την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. Ενώ θα αναμετρηθούν και με τις τοπικές κοινωνίες που ακούν δεσμεύσεις για περισσότερα από 20 χρόνια και έργα δεν βλέπουν.
Το «Βήμα της Κυριακής» αναλύει:
Τη δύσκολη εξίσωση του πλέον πολυσυζητημένου άξονα Πάτρας-Πύργου – Η ανησυχία για νέα καθυστέρηση αλλά ακόμη και ματαίωση του έργου – Ο ρόλος – κλειδί της Κομσιόν
Η επανεξέταση της επιλογής τριχοτόμησης του BOAK και η έναρξη των μελετών που υπολείπονται – Τι προβλέπει το πρόγραμμα της ΝΔ
Το παιχνίδι με τον χρόνο για τον άξονα Ακτιο-Αμβρακία
Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο της Ολγας Κλώντζα στο «Βήμα της Κυριακής»