Το πρώτο της σόλο άλμπουμ, που κατέφθασε την περασμένη άνοιξη, έγινε δεκτό μετά βαΐων και κλάδων από τίτλους όπως το «Rolling Stone», οι «New York Times» και το «Time», ενώ στο παρελθόν ακόμη και διάσημα έντυπα μόδας όπως η αμερικανική «Vogue» έχουν αφιερώσει σελίδες στο ιδιαίτερο στυλ της. Ηδη από τον Οκτώβριο του 2018 το «Rolling Stone» είχε επιστήσει την προσοχή των αναγνωστών στο πρώτο τραγούδι του δίσκου, το «Roseate», σε άρθρο με τίτλο «Ενα τραγούδι που πρέπει να γνωρίζετε», ενώ πριν από τρεισήμισι μήνες, στις 23 Μαρτίου, και λίγο πριν από την επίσημη κυκλοφορία του άλμπουμ, ξεχώρισε το τραγούδι με τίτλο «Swan» («Κύκνος»). Αντίστοιχα, ο επί τρεις δεκαετίες πατριάρχης της μουσικοκριτικής της popular music στους «New York Times», ο πασίγνωστος Τζον Παρέλες, της πλέκει το εγκώμιο: «Ψυχραιμία στην επιφάνεια, πάθος και αναταραχή φλέγονται εντός».
Ο λόγος για το «Thalassa», το προσωπικό ντεμπούτο στη δισκογραφία της Ιωάννας Γκίκα (ως Ioanna Gika συστήνεται στο διεθνές κοινό) έπειτα από την πολυετή συνεργασία της με τον Leopold Ross στο indie ντουέτο Io Echo που έχει προκαλέσει αίσθηση στα μεγαλύτερα μουσικά φεστιβάλ των ΗΠΑ όπως τα Coachella και Lollapalooza.
Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» η ελληνικής καταγωγής ερμητεύτρια και τραγουδοποιός μιλάει στον Γιώργο Γκίλσον για τις παιδικές της αναμνήσεις από την Ελλάδα, για την ιδιαίτερη σχέση της με τις χώρες της Ανατολής και για τη συνύπαρξη σκότους και φωτός στις δημιουργίες της: «Για εμένα συχνά το φως ενυπάρχει στις πιο σκοτεινές στιγμές, όπως ενυπάρχει και σκοτάδι στις πιο λαμπρές στιγμές, και αυτή η συμβιωτική σχέση με ενδιαφέρει πολύ».
Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»