The Future is Here. To motto του ΠΑΟΚ που εφαρμόζεται καθημερινά. Τόσο μέσα στο γήπεδο με την κατάκτηση του double, όσο και έξω από αυτό. Στην προκειμένη περίπτωση στο κομμάτι της ψηφιακής επικοινωνίας και της οπτικής ταυτότητας του συλλόγου.

Η δουλειά που γίνεται στα New Media του συλλόγου έτυχε καθολικής αναγνώρισης κι αποδοχής στα Digital Media Awards, τη μεγαλύτερη εγχώρια διοργάνωση στον ψηφιακό τομέα, στην οποία συμμετέχουν πιο σημαντικά Media Agencies της Ελλάδας.

Μεγάλος πρωταγωνιστής της βραδιάς όμως ήταν o ΠΑΟΚ, ο οποίος κέρδισε οκτώ βραβεία σε διαφορετικές κατηγορίες και βάσει της συνολικής βαθμολογίας ανάμεσα σε όλους τους υποψήφιους, κατέκτησε το μεγάλο έπαθλο της χρονιάς. Τον τίτλο του Digital Brand 2019 για την Ελλάδα.

«Ο ΠΑΟΚ δεν είναι Digital Media Agency. Είναι μια ομάδα, μια οικογένεια που τολμά να σκέφτεται, να πειραματίζεται, να έχει φρέσκιες ιδέες, να τις εφαρμόζει, να σπάει στερεότυπα, να δημιουργεί. Να δημιουργεί πρωτογενές και πρωτότυπο περιεχόμενο, να δημιουργεί μια νέα τάξη πραγμάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα Media, να επιμένει σε πείσμα της προχειρότητας της εποχής να επενδύει στην ποιότητα. Κι όλα αυτά χάρη στην αμέριστη στήριξη της οικογένειας Σαββίδη και της διοίκησης του συλλόγου», δήλωσε ο New Media Director του ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης.

Ο ΠΑΟΚ βραβεύτηκε για τις εξής ενέργειες του:

PAOK FC Matchday Experience

(Intergrated Reporting / Transmedia Storytelling: Bronze Award)

H εμπειρία ενός ποδοσφαιρικού αγώνα στον ψηφιακό κόσμο. Η Matchday Experience του ΠΑΟΚ και η κάλυψη του γεγονότος μέσα από όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες.

The Big Picture

(Best Photo Reporting / Story telling: Silver Award)

Ακόμα και στην εποχή της απόλυτης ταχύτητας, η ποιότητα της εικόνας ξεχωρίζει. Κι ο ΠΑΟΚ έχεις τις καλύτερες εικόνες χάρη στον Νίκο Βερβερίδη και τους υπόλοιπους συνεργάτες του. The Big Picture rules…

Transfer Deadline Day: The Video

(Best Video Reporting / Storytelling: Gold Award)

Θεσσαλονίκη, Λονδίνο, Πόρτο. Μια διεθνής παραγωγή με τη βοήθεια του Dugout για την παρουσίαση του Σέρτζιο Ολιβέιρα. Η οπτικοποίηση της κουλτούρας της Transfer Deadline Day κέρδισε το χρυσό κερδίζοντας την κατηγορία Best Video Reporting / Storytelling.

PAOK FC Official App

(Best App Smartphone or Tablet: Gold Award)

Σύγχρονη, εύχρηστη, υπόδειγμα design, η εφαρμογή του ΠΑΟΚ αναδείχτηκε η καλύτερη της Ελλάδας. Developed by Stonewave. Designed by Dimitris Papazoglou.

An interactive magazine cover

(Best Home Page: Bronze Award)

Άλλη μια διάκριση για το paokfc.gr που το 2016 είχε αναδειχτεί η καλύτερη στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά η ιστοσελίδα του ΠΑΟΚ βραβεύτηκε για την αρχική της σελίδα.

Το «εξώφυλλο» του επίσημου site της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έλαβε εξαιρετικές κριτικές για την χρηστικότητα (Stonewave) και το design του (Designers United, Dimitris Papazoglou).

Turning Comment into content

(Best Reader Interaction Community Management / Messaging Services: Gold Award)

Ήταν ένα project πρότυπο στον τομέα του community management, που μάλιστα έφτασε σε σημείο να χρησιμοποιηθεί από την Barcelona, την Benfica, τη Manchester City ακόμα και το BBC. Το βίντεο παρουσίασης του Μίσιτς βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας Best Reader Interaction (Community Management / Messaging Services).

Final 2018 – The Movie

(Best Outstanding New Project / Product: Silver Award)

Το πρώτο αθλητικό ντοκιμαντέρ στην Ελλάδα παραγωγής μιας ομάδας. Μια παρακαταθήκη στην ιστορία που κέρδισε το κοινό. Το ντοκιμαντέρ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον περσινό τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας δεν άφησε ασυγκίνητη την κριτική επιτροπή.

A black and white culture

(Best Use of Instagram: Silver Award)

Σε ένα κόσμο εικόνας και χρωμάτων ο ΠΑΟΚ επέλεξε να πάει κόντρα στο ρεύμα και να κινηθεί… ασπρόμαυρα. Το προφίλ του Δικεφάλου στο Instagram και η ασπρόμαυρη κουλτούρα έχουν πλέον και βραβείο.

Digital Brand of the Year: ΠΑΟΚ

H τελετή των βραβείων ολοκληρώθηκε με τον Δικέφαλο να παραλαμβάνει το μεγάλο βραβείο για το κορυφαίο brand της χρονιάς. Οι κριτές επιβράβευσαν τον Δικέφαλο για την συνολική του παρουσία στον ψηφιακό κόσμο.