Καλεσμένος στην εκπομπή One Direct Weekend, βρέθηκε ο επικοινωνιολόγος Γιώργος Φλέσσας, με τον οποίο οι Ν. Κορωνάκης, Μ. Κατσή και Ολ. Τσαουσέλου, αποκωδικοποίησαν την πολιτική επικοινωνία των εκλογών.
Ο κ. Φλέσσας, σημείωσε ότι πρόκειται για μία μακρά προεκλογική περίοδο, η οποία ξεκίνησε από την ΔΕΘ το φθινόπωρο και με αυξομειώσεις κλιμακώθηκε μέχρι σήμερα. Ο ίδιος τόνισε πως η συγκεκριμένη εκλογική αναμέτρηση διαφέρει σημαντικά από προηγούμενες, καθώς κύριο χαρακτηριστικό της είναι το εκτεταμένο κλίμα πόλωσης.
Ο κ. Φλέσσας στις δηλώσεις του, επεσήμανε πως η τάση για μεγαλύτερη κατανάλωση εικόνας, παρά κειμένου, έχει στρέψει και την πολιτική επικοινωνία στο διαδίκτυο και στα social media.
Τέλος, σχολιάζοντας τακτικές γύρω από πολιτικές καμπάνιες, υπογράμμισε ότι συχνά στην Ελλάδα αντιγράφεται υλικό από το εξωτερικό, ενώ η λογική αυτοσαρκασμού σε διαφημιστικά σποτ Ελλήνων πολιτικών, μπορεί να μην έχει αποτέλεσμα καθώς η δημόσια παρουσία πολιτικών προσώπων της χώρας, είναι παραδοσιακά αυστηρή με αποτέλεσμα οι ψηφοφόροι να αναγνωρίζουν πως πρόκειται για έναν ρόλο, που ο εκάστοτε πολιτικός ερμηνεύει.