Η εφετινή εκπροσώπηση της Ελλάδας στην 58η Μπιενάλε της Βενετίας φέρνει στο προσκήνιο τη μεγάλη συλλέκτρια και «προστάτιδα» των σημαντικότερων καλλιτεχνών του μοντερνισμού στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα, καθώς παρουσίασε για πρώτη φορά έργα από τη συλλογή της στο άδειο – ελέω Εμφυλίου – ελληνικό περίπτερο το 1948.
Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» η Μαριλένα Αστραπέλλου φιλοτεχνεί το πορτρέτο της Πέγκι Γγκουγκενχάιμ, μιας γυναίκας που αγαπούσε μόνο με πάθος: Την τέχνη, τη Βενετία, όπου εγκαταστάθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’40 και έζησε μέχρι το τέλος της ζωής της, αλλά και τον ίδιο τον έρωτα, καθότι έζησε πέρα και πάνω από τις συμβάσεις της εποχής της.
Διαβάστε περισσότερα στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»