Ασταμάτητος είναι πλέον ο Παύλος Πολάκης ο οποίος έχοντας πάθει το σύνδρομο του Μεσσία, νομίζει ότι με τις συνεχείς αναρτήσεις του θα μας πείσει για το δίκιο που νομίζει ότι έχει. Εχουν περάσει δύο ημέρες από τις αθλιότητες κατά του Στέλιου Κυμπουρόπουλου, τον έχουν «κράξει» οι πάντες, δεν έχει ζητήσει ούτε μια συγγνώμη, και φυσικά κάθεται ακόμη στην υπουργική καρέκλα με τις πλάτες του πρωθυπουργού και ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας ανέβασε νέα… ανακοίνωση στο αγαπημένο του facebook. Με τι περιεχόμενο; Οχι πάντως απολογητικό, δεν θα περίμενε κανείς κάτι τέτοιο από τον αψύ Σφακιανό που όλα τα δικαιολογεί με την καταγωγή του.
Η ανάρτηση
Ο Παύλος Πολάκης έκανε ανάρτηση για να «απαντήσει» στους συντρόφους του στον ΣΥΡΙΖΑ που του τράβηξαν το αυτί λέγοντάς του ότι αυτά που είπε δεν συνάδουν με το ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς. Και ο υπουργός αποφάσισε να δώσει μαθήματα «αριστεροσύνης», ηθικής και ήθους.
Γράφει λοιπόν:
«ΓΙΑ ΜΕΝΑ ..
Ηθικο πλεονεκτημα και ηθος της αριστερας ειναι…
-Να εχεις φτασει ψηλα χωρις να γλυψεις ,χωρις να προσκυνησεις ,χωρις να χρωστας καμια χαρη σε κανενα μεγαλοσχημο.
-Να ξερεις τη δουλεια σου οσο καλυτερα γινεται ,να την κανεις με τιμιο τροπο χωρις λαμογιες και παραπλευρα ωφελη.
-Να στηριζεις τους αδυναμους ,να χτυπας τους εκμεταλλευτες και τα τσιρακια τους πολιτικα η δημοσιογραφικα ,να μη φοβασαι τη συγκρουση και να φερνεις ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ υπερ των πολλων στην καθημερινοτητα των ανθρωπων.
-Να λες τον κλεφτη κλεφτη,νασαι με τους καλους καλυτερος με τους κακους χειροτερος γιατι αλλιως δεν πολεμιουνται,να μην καλυπτεις υποθεσεις του παρελθοντος ,να συγκρουεσαι με τους σαπιους μηχανισμους του κρατους χωρις να τους χαιδευεις ,να εκτιμας την πραγματικη αξια των ανθρωπων και οχι τους λουστραρισμενους δηθεν η τα «αριστα» τιποτα .
-Να μπορεις να παραξεις σχεδιο και προγραμμα στο χωρο ευθυνης σου υπερ της κοινωνικης πλειοψηφιας ,που να αντικαθιστα αυτο που υπαρχει σημερα και βεβαια να επιβλεψεις και να οργανωσεις την ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ.(γιατι το ηθος ειναι η τελικη πραξη οχι η λεκτικη εξαγγελια)
-Να μη φοβασαι να εκτεθεις γι αυτα που πιστευεις ,να σηκωνεις το γαντι που σου ριχνει ο αντιπαλος,να στηριζεις το κομμα σου και τα μελη του,να υπερασπιζεσαι τα μετωπα και τους συμμαχους σου,ασκωντας οταν χρειαζεται την πιο σκληρη κριτικη εκει που πρεπει.
-Νασαι ο εαυτος σου κι αυτο που κουβαλας απ τα γονιδια ,την οικογενεια, την καταγωγη σου, τον τοπο σου,τις σπουδες σου και τη μορφωση σου,την εμπειρια σου και τη διαδρομη σου.
ΑΥΤΑ …
ΥΓ μην περιμενετε απο μενα να μαλωσω δημοσια με συντροφους και συναγωνιστες .Ο εχθρος ειναι απεναντι…»
Είναι προφανές ότι ο κ. Πολάκης «δείχνει» εμμέσως τον Ν. Φίλη, τον Γ. Μπαλάφα, τον Στ. Κούλογλου και όλους όσοι βγήκαν και τον «άδειασαν». Και σε όλους αυτούς κάνει μαθήματα «καλού αριστερού» ωσάν ο ίδιος να έχει την απόλυτη αλήθεια και να γνωρίζει τι είναι ηθική της Αριστεράς.
Ομως, ακόμη και αυτό το έμμεσο «χώσιμο» στους συντρόφους του είναι αστείο και πονηρό. Και δείχνει ότι ο υπουργός πράγματι κατατρύχεται από το σύνδρομο του σωτήρα. Γιατί μπορεί να είναι όλα αυτά που καταγράφει ο υπουργός ως ηθικό πλεονέκτημα, αλλά είναι και πολλά άλλα.
Οπως π.χ. είναι ο σεβασμός στα άτομα με αναπηρία. Είναι η συμπεριφορά απέναντι στους συγγενείς των νεκρών στο Μάτι που δεν πρέπει να τους ειρωνεύεσαι.
Είναι ο σεβασμός στον πολιτικό αντίπαλο και η πολεμική μόνο με επιχειρήματα κι όχι με κραυγές.
Είναι ο σεβασμός στους νόμους γιατί ο Πολάκης τους έχει γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων του. Διπλά βιβλία είχε όταν ήταν δήμαρχος. Και με το τσιγάρο σε δημόσιο χώρο έδωσε το καλό παράδειγμα για την αντικαπνιστική εκστρατεία του υπουργείου.
Κι εν πάση περιπτώσει, η αισθητική είναι η ηθική του μέλλοντος, αυτό το γνωρίζει ο κ. Πολάκης ή επειδή είναι Σφακιανός έχει δικαιώματα που δεν έχουν άλλοι;
Τέλος, δεν είναι ηθική να μη φοβάσαι να εκτεθείς όταν η έκθεσή σου προσβάλλει τους πάντες, καταπατά κάθε ανθρώπινο δικαίωμα και δεν υπολογίζει τους στοιχειώδεις κανόνες δημοκρατίας και σεβασμού της ανεξαρτησίας της Δικαιοσύνης. Ο Πολάκης αυτοανακηρύχθηκε τιμητής των πάντων. Αλλά δεν μπορεί να είναι και υπερασπιστής της αριστερής ηθικής.