Ο Δημήτρης Κουτσούμπας, κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο του αγωγού ΤΑΡ, έκανε λόγο για ένα σημαντικό έργο «που θα έπρεπε λογικά να είναι χρήσιμο για το λαό, για σας πρώτα απ’ όλα, για όλο τον λαό για να μπορεί να έχει φτηνό φυσικό αέριο…πράγμα που δεν το βλέπουμε δυστυχώς, γιατί πρυτανεύουν τα κέρδη αυτών που έχουν τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα…»
Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, αναφέρθηκε επίσης στη συσχέτιση μεταξύ παρόμοιων μεγάλων έργων και τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, τις ανεκμετάλλευτες αναπτυξιακές προοπτικές της Ελλάδας, αλλά σχολίασε και τις προσεχείς εκλογικές αναμετρήσεις.
«Παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης, ότι αυτοί οι αγωγοί και αυτά τα μεγάλα έργα θα βοηθήσουν στην ειρήνη, την ασφάλεια, την αλληλεγγύη των λαών, δε βλέπουμε δυστυχώς να συμβαίνει αυτό», είπε ο ίδιος ενώ αναφέρθηκε σε διεκδικήσεις Αλβανίας και Τουρκίας, δύο χώρες από τις οποίες περνάει ο αγωγός.
«Η Αλβανία διεκδικεί τη Μεγάλη Αλβανία, θέλει εδάφη, προσεταιρίζεται το Κόσσοβο, προχωράει σταδιακά η αλλαγή συνόρων στα Βαλκάνια…», τόνισε ενώ έκανε λόγο και για «αναβίωση διεκδικήσεων από τη μεριά της τούρκικης άρχουσας τάξης. Ζητάνε κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας και στο Αιγαίο, διότι θέλουν και συνεκμετάλλευση, αλλά θέλουν να βάλουν χέρι οι μονοπωλιακοί όμιλοι της Τουρκίας στους υδρογονάνθρακες, στην Κύπρο, στην ΑΟΖ της Κύπρου και πάει λέγοντας».
Επισημαίνοντας τις δυνατότητες που έχει η Ελλάδα, ο ελληνικός λαός αλλά και η εποχή, για την απογείωση της ελληνικής οικονομίας διερωτήθηκε γιατί «δεν πάμε μπροστά αλλά αντιθέτως απ’ το κακό στο χειρότερο» και συνέχισε με τις προσεχείς εκλογές μιλώντας για ψεύτικο δίλημμα αναφορικά με το εάν «είναι λιγότερο κακός ο ΣΥΡΙΖΑ, από τη Ν.Δ. ή το ΠΑΣΟΚ» τονίζοντας ότι το ΚΚΕ είναι η «δύναμη η οποία θα παλεύει με αποφασιστικότητα για να προωθήσει τα ζητήματα των εργαζομένων, του λαού».
Σημειώνεται ότι ο TAR είναι ο Διαδριατικός Αγωγός φυσικού αερίου ο οποίος θα μεταφέρει φυσικό αέριο από την περιοχή τη Κασπίας στην Ευρώπη. Θα διασυνδεθεί με τον αγωγό φυσικού αερίου Ανατολίας (TANAP) στα ελληνοτουρκικά σύνορα και θα διέρχεται από τη Βόρεια Ελλάδα, την Αλβανία και την Αδριατική Θάλασσα προτού καταλήξει στις ακτές της Νότιας Ιταλίας όπου θα συνδεθεί στο ιταλικό δίκτυο φυσικού αερίου.