Στις μεγαλύτερες γενεές πρέπει να επενδύσουν οι εταιρείες ΜΜΕ προκειμένου αναπτυχθούν, σύμφωνα με έρευνα της EY, που καταγράφει κινδύνους και προοπτικές του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα, αν και διαχρονικά ο κλάδος έχει επικεντρωθεί στις νεότερες ηλικίες, τα ΜΜΕ θα πρέπει να επενδύσουν σε άτομα ηλικίας 55-73 ετών.
Σε αντίθεση με την επικρατούσα αντίληψη, ότι οι μεγαλύτεροι ηλικιακά δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, η έρευνα αναδεικνύει το γεγονός ότι οι άνθρωποι αυτοί έχοντας μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα, έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράζουν τεχνολογικά προϊόντα (όπως tablets, smart-phones κ.α) και να έρχονται σε επαφή με το internet και το περιεχόμενο των ψηφιακών ΜΜΕ.
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι baby boomers (γεννηθείς μεταξύ 1946-1964) θα υπερβαίνουν τον αριθμό των παιδιών κάτω των 5 ετών μέχρι το 2020, δημιουργούν μια αναδυόμενη ευκαιρία για τις εταιρείες .
Ένα άλλο στοιχείο που πρέπει να προσέξουν οι εταιρείες είναι η πολυπλοκότητα. Στην προσπάθειά τους να συνδυάσουν πληροφορίες από πολλαπλές πηγές, συχνά το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι περίπλοκο με αποτέλεσμα να δημιουργείται εντύπωση ασυνέπειας στους πελάτες. Για να μετριαστεί αυτό το πρόβλημα, η έκθεση υποδεικνύει ότι οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν σε προηγμένες ψηφιακά τεχνολογίες, προκειμένου να εξασφαλίσουν καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες τους.
Ένα εξίσου κρίσιμο σημείο για τον κλάδο είναι η κυβερνοασφάλεια. Με τις εταιρείες ΜΜΕ να συγκεντρώνουν τεράστιους όγκους προσωπικών δεδομένων και το «Internet of Things» να έχει γιγαντωθεί εξαιτίας του όγκου των δεδομένων, οι εταιρείες θα πρέπει να ανταποκριθούν, φροντίζοντας να τηρούν πολυεπίπεδη στρατηγική για την ασφάλεια των πληροφοριών, με ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία εκείνα που συνδέονται με τo brand τους.
Τέλος, η έρευνα αναφέρεται στην φορολογία τόσο ως ευκαιρία αλλά και ως απειλή για τον κλάδο. Tο Brexit, οι εμπορικές διαφορές και εντάσεις, και η παγκόσμια τάση για μεγαλύτερη διαφάνεια έχει προκαλέσει αβεβαιότητα. Παράλληλα, η μεγαλύτερη – εδώ και 30 χρόνια – αναθεώρηση του κώδικα φορολογίας των ΗΠΑ, θα μπορούσε να σημαίνει καλύτερες προοπτικές για τις εταιρείες των οποίων τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας είναι στις ΗΠΑ.
Άλλες ευκαιρίες, αλλά και κίνδυνοι, που αναφέρονται στην έκθεση, συμπεριλαμβάνουν την έξυπνη αυτοματοποίηση, η οποία μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες να επιτύχουν χειροπιαστά αποτελέσματα, τόσο ως προς τις πωλήσεις, όσο και την κερδοφορία. Παράλληλα, αναφέρονται και οι προοπτικές δημιουργίας επιχειρηματικών μοντέλων που θα απευθύνονται άμεσα στους καταναλωτές, καθώς και η ολοένα και πιο έντονη μάχη για την απόκτηση περιεχομένου.