Καλλιτέχνες, τραγουδιστές, παρουσιαστές, ηθοποιοί, ποδοσφαιριστές, μοντέλα κ.ά. celebrities με χιλιάδες φίλους σε Facebook, Instagram κ.λπ. βρίσκονται στο στόχαστρο της Εφορίας για τα αδήλωτα έσοδα από άμεση ή έμμεση διαφήμιση που κάνουν μέσω των κοινωνικών δικτύων.
Εδώ και τέσσερις μήνες επτά νέοι άνθρωποι του υπουργείου Οικονομικών τους παρακολουθούν σε 24ωρη βάση.
Από τα έως τώρα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η αρμόδια αρχή έχει διαπιστωθεί ότι τεράστια μερίδα της διαφήμισης έχουν μετατοπιστεί από τα λεγόμενα παραδοσιακά μέσα (τηλεόραση, εφημερίδες κ.τ.λ.) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αρκετοί «celebrities» που έχουν χιλιάδες «followers» κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ χωρίς να τα δηλώνουν στην Εφορία.
Το Βήμα της Κυριακής αποκαλύπτει:
Ποιο το… προφίλ των υπόπτων;
Πώς εντοπίζονται; Ποια τα καινοτόμα ηλεκτρονικά εργαλεία της αρμόδιας αρχής;
Πώς γίνεται η διασταύρωση των στοιχείων;
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του Ντίνου Σιωμόπουλου στο Βήμα της Κυριακής