Τι ψωνίζουν οι Ελληνες online

Ακολουθούν τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς, το σουπερμάρκετ και το φαγητό – Αυξήθηκαν οι καταναλωτές που ψωνίζουν μέσα από πλατφόρμες επιστροφής χρημάτων

Οι Ελληνες ακολουθούν τις παγκόσμιες τάσεις όσον αφορά τις διαδικτυακές τους αγορές. Οι οπαδοί του online shopping στη χώρα μας υιοθετούν τα διεθνή πρότυπα, όπως για παράδειγμα τα ψώνια μέσω πλατφόρμας αγορών με επιστροφή χρημάτων, ενώ ακολουθούν τις τάσεις που καταγράφονται και στο εξωτερικό όσον αφορά το τι αγοράζουν.

Τα προϊόντα τεχνολογίας κυριάρχησαν στις αγορές των ελλήνων καταναλωτών το 2018, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 41% της συνολικής αξίας αγορών που πραγματοποιήθηκαν.

Ακολούθησαν τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς με ποσοστό 22%, τα ταξίδια με 17%, το σουπερμάρκετ και το φαγητό με 14%.

Στην περίοδο των εορτών, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και παρουσίασε η ελληνική πλατφόρμα αγορών με επιστροφή χρημάτων Pigogo, οι ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα κινήθηκαν στο ίδιο μοτίβο, με τα προϊόντα τεχνολογίας και πάλι να κυριαρχούν με ποσοστό 38% επί του συνόλου των αγορών που πραγματοποιήθηκαν.

Τα προϊόντα μόδας και ομορφιάς ακολούθησαν με 28%, ενώ το σουπερμάρκετ- φαγητό αναδείχθηκε τρίτο με ποσοστό 18%.

Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των ταξιδιών, το 77% των αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Pigogo αφορούσε αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ενώ το 23% σε υπηρεσίες διαμονής.

Στο μεταξύ, η εταιρεία διαπιστώνει αύξηση των καταναλωτών που κάνουν αγορές μέσα από πλατφόρμες επιστροφής χρημάτων.

Επιστροφή χρημάτων

Κάνοντας την ανασκόπηση του 2018, η Pigogo διαπιστώνει αύξηση 80% της βάσης των χρηστών της πλατφόρμας. Η κρίση φαίνεται ότι οδηγεί τους Ελληνες σε «εξυπνότερες» αγορές, σύμφωνα με την Pigogo οι χρήστες της οποίας κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 150% το 2018, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Από τα στοιχεία της εταιρείας προκύπτει εξάλλου ότι το μεγαλύτερο ποσό επιστροφής που συγκέντρωσε χρήστης το 2018 ήταν 382 ευρώ, ενώ 117 ευρώ ήταν η μεγαλύτερη επιστροφή που καταγράφηκε από μία μόνο αγορά.

Να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερη επιστροφή που κέρδισε χρήστης το 2018 από μία μόνο αγορά ήταν από κατάστημα αθλητικών ειδών, ενώ η top ημέρα με τις περισσότερες αγορές το 2018 από τους χρήστες του Pigogo ήταν η Black Friday.

«Οι καταναλωτές γίνονται πιο απαιτητικοί, ερευνούν περισσότερο πριν προχωρήσουν σε αγορά και θέλουν πάντα το μεγαλύτερο δυνατό όφελος από τις αγορές τους. Πιστεύουμε ότι μέρος της επιτυχίας της πλατφόρμας οφείλεται τόσο σε αυτή τη νέα τάση των καταναλωτών όσο και στη συνεχόμενη αύξηση της εμπιστοσύνης τους στις ηλεκτρονικές αγορές» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η Pigogo.

Στην πλατφόρμα έχουν ενταχθεί μέχρι σήμερα περισσότερα από 450 μεγάλα και επώνυμα καταστήματα με προϊόντα μόδας και ομορφιάς, υπηρεσίες ταξιδιών, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, είδη σπιτιού, φαγητό και σουπερμάρκετ.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.