Το Chivas λανσάρει τη νέα του καμπάνια “Success Ιs Α Blend”, πρεσβεύοντας ότι είναι καλύτερο να συνδυάζεις πολλά. Κι αυτό ισχύει τόσο στη ζωή όσο και στο σκωτσέζικο whisky. Με άλλα λόγια, ο ιδανικός συνδυασμός πολλών διαφορετικών στοιχείων είναι αυτός που φέρνει την επιτυχία. Όπως το Chivas, που από το 1801 μέχρι και σήμερα, δημιουργεί το δικό του μοναδικό blend συνδυάζοντας τα καλύτερα malt και grain whiskies, έτσι και ο καθένας από εμάς είναι ξεχωριστός, χάρη στο μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών που τον διακρίνουν.
Αυτό είναι το θέμα της νέας, παγκόσμιας καμπάνιας του Chivas “Success Ιs Α Blend”, που στην Ελλάδα ενσαρκώνει ο Σωτήρης Κοντιζάς.
Ο διάσημος chef έρχεται να αναδείξει το μήνυμα της καμπάνιας με την πολύπλευρη προσωπικότητά του. Με καταγωγή αλλά και βιώματα τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Ιαπωνία, αποτελεί και ο ίδιος ένα εξαιρετικό blend. Δούλευε ως τραπεζικός υπάλληλος, μέχρι που ακολούθησε το όνειρό του και αφιερώθηκε στη μαγειρική. Είναι ένας αυστηρός κριτής, που προσφέρει γενναιόδωρα τις συμβουλές του σε νέους chef και παράλληλα, ένας περήφανος πατέρας που λατρεύει τα comics. Ανήσυχος και τελειομανής, αναζητά την ισορροπία στον πειραματισμό, ενώ θέλει να έχει πάντα τον έλεγχο σε ό,τι κάνει.
Ο Σωτήρης Κοντιζάς δήλωσε ότι τον τιμά ιδιαίτερα που ένα τόσο σημαντικό και ιστορικό brand όπως το Chivas τον επέλεξε για να ενσαρκώσει τη νέα του καμπάνια στην Ελλάδα. Και πόσο μάλλον όταν η επιλογή αυτή βασίζεται στο ότι με το Chivas μοιράζονται πολλά κοινά, όπως η συνέπεια και η ισορροπία.
Ανακαλύψτε λοιπόν μέσα από το πρώτο video της νέας καμπάνιας που μοιράζονται μαζί σας το Chivas και ο Σωτήρης Κοντιζάς, γιατί η επιτυχία αποτελεί συνδυασμό πολλών πραγμάτων. Στη ζωή, αλλά και στο σκωτσέζικο whisky!