Ολοκληρώνοντας με θετικό πρόσημο μια χρονιά από τα μέσα κι έπειτα της οποίας άνοιξαν νέοι ορίζοντες για τον Όμιλο Goldair, το 2019 αναμένεται γεμάτο νέες προκλήσεις. Η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου στα 588 στρ. του Θριάσιου το ερχόμενο καλοκαίρι, αλλά και η εκκίνηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για το ΣΔΙΤ στην όμορη έκταση των 1.450 στρ. του ΟΣΕ για τα οποία η Goldair Cargo δηλώνει απερίφραστα το ενδιαφέρον της, αναδεικνύουν τα logistics στο στοίχημα της νέας χρονιάς.
Τα πρώτα βήματα της Rail Cargo Logistics Goldair, που έκανε το ντεμπούτο της στα τέλη του περασμένου Ιουνίου στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές εγκαινιάζοντας το πρώτο της δρομολόγιο στη βάση της Σίνδου, δίνουν καλά δείγματα για το μέλλον. Σήμερα, η πρώτη ιδιωτική εταιρεία που «άνοιξε» την πόρτα της σιδηροδρομικής αγοράς στη χώρα, μετά την ιδιωτικοποιημένη πια ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διαθέτει τέσσερις μηχανές, έξι μηχανοδηγούς και ακόμη έξι δόκιμους μηχανοδηγούς που εκπαιδεύονται στην Σιδηροδρομική Ακαδημία του ΟΣΕ.
Φυσικά οι δυο δραστηριότητες, εμπορευματικά κέντρα και παροχή σιδηροδρομικού έργου, συνδέονται απόλυτα. Δεν είναι τυχαίο ότι δια στόματος του εκτελεστικού αντιπροέδρου του Ομίλου Goldair, κ. Καλλίνικου Καλλίνικου στο Βήμα, εκφράστηκε το ενδιαφέρον της Goldair Cargo για το λεγόμενο Θριάσιο ΙΙ, για το οποίο μάλιστα είχε ξεκαθαρίσει «όχι μόνο ενδιαφερόμαστε, αλλά έχουμε και τη δυνατότητα να το υλοποιήσουμε, καθώς διαθέτουμε εν λειτουργία σιδηροδρομική εταιρεία». Χωρίς να αποκλείονται οι συνέργειες, πρόθεση της εταιρείας είναι να τρέξει μόνη της αυτό το πρότζεκτ.
Επένδυση στην αύξηση των εμπορευματικών δρομολογίων προς την Κεντρική Ευρώπη
Όπως αποκάλυψαν στελέχη της εταιρείας, κατά τη διάρκεια καθιερωμένης εκδήλωσης παρουσία εκπροσώπων του τύπου, η μεταφορά πετρελαίου από τη Βόρεια Ελλάδα στη Βουλγαρία, αναδεικνύεται σε πεδίο δόξης λαμπρό για την εταιρεία. Μάλιστα, το τροχαίο υλικό σε πρώτη φάση πρόκειται να ενισχυθεί με δύο μηχανές στις αρχές του 2019, ενώ εξετάζεται και περαιτέρω επένδυση λόγω της διαφαινόμενης αύξησης του εμπορευματικού έργου.
Η κάθοδος της Rail Cargo Logistics Goldair στο Θριάσιο με την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου από την κοινοπραξία της μητρικής Goldair με την ΕΤΒΑ-ΒΙΠΕ, καθώς και με την προοπτική του Θριασίου ΙΙ, θεωρείται ευλόγως δεδομένη. Συνολικά, σε βάθος 5ετίας, η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει 20 εκατ. ευρώ, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης.
Επενδύσεις 4 εκατ. ευρώ σε ενίσχυση εξοπλισμού από την Goldair Handling
Θετικό είναι το αποτύπωμα του 2018 και στους κλάδους που παραδοσιακά δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αύξηση της τάξεως του 8,4% στις εξυπηρετούμενες πτήσεις για την Goldair Handling, που αναμένεται να υπερβούν τις 128.000. Επίσης, οι θέσεις εργασίας στην εταιρεία αυξήθηκαν κατά 7%.
Το 2018 υλοποιήθηκε με συνέπεια το ετήσιο επενδυτικό πλάνο ανανέωσης και ενίσχυσης του εξοπλισμού και εφοδίων της εταιρείας, ύψους 4 εκατ. ευρώ. Ακόμη, το πελατολόγιο της εταιρείας ενισχύθηκε με νέες αεροπορικές εταιρείες, ενώ η Goldair Handling Croatia έλαβε άδεια από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας Κροατίας για τη δραστηριοποίησή της στα αεροδρόμια Ζάγκρεμπ, Σπλίτ και Ντουμπρόβνικ.
Από την 1η Νοεμβρίου 2018, η Wizz Air εντάχθηκε στο πελατολόγιο της εταιρείας στη Σόφια, γεγονός που διευρύνει περαιτέρω την παρουσία της Goldair Handling Bulgaria, ενώ από τον ίδιο μήνα, η Goldair Handling ξεκίνησε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στην Oman Handling Services, στο διεθνές αεροδρόμιο του Μουσκάτ.
Ακόμα, η Goldair Handling συμμετέχει στην κοινοπραξία Goldair Assistance, με σκοπό τη διεκδίκηση σχετικής άδειας για την υπηρεσία εξυπηρέτησης των ΑμεΑ στο διεθνές αεροδρόμιο της Ζυρίχης.