Μόλις μπήκε το νερό στο αυλάκι για την 20ετή παράταση της σύμβασης παραχώρησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος», οι πρώτοι μνηστήρες για την επόμενη πίστα του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, δηλαδή την απόκτηση του 30% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κάνουν την εμφάνισή τους.
Εχθές, στο περιθώριο της τελετής θεμελίωσης του νέου τερματικού σταθμού του αεροδρομίου Μακεδονία από τη Fraport Greece, επαναβεβαιώθηκε από τον κ. Χρήστο Κοπελούζο το επενδυτικό ενδιαφέρον του Ομίλου Κοπελούζου, ο οποίος ελέγχει ήδη το 5% των μετοχών του ΔΑΑ. Στον όμιλο ανήκει επίσης το 16,6% της Fraport Greece που διαχειρίζεται τα περιφερειακά αεροδρόμια, καθώς στις αρχές του χρόνου η Slentel πούλησε το 10% των μετοχών που κατείχε στο fund Marguerite.
Η αναθέρμανση του ενδιαφέροντος δεν είναι τυχαία. Αντιθέτως μετά την έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ της σούπερ-βελτιωμένης προσφοράς του 1,38 δις. ευρώ για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης μέχρι το 2046, ανοίγει ο δρόμος για τον διαγωνισμό πώλησης του 30% των μετοχών του ΔΑΑ που ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ.
Μια εξέλιξη που εκτιμάται ότι θα ανεβάσει τα έσοδα του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων συνολικά μαζί με την παράταση, πάνω από 2 δις. ευρώ. Αναμένεται δε ότι το τοπίο γύρω από τους ενδιαφερόμενους επενδυτές θα ξεκαθαρίζει όσο το deal της παράτασης πλησιάζει στο φίνις. Αυτό που μένει είναι ο φάκελος της επέκτασης της σύμβασης παραχώρησης να υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον προβλεπόμενο προσυμβατικό έλεγχο, καθώς και να περάσει εκ νέου από τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.