Με τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες να αυξάνονται κατά 3,7% σε ετήσια βάση στα 126,9 εκατ. ευρώ αλλά και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξημένο 21,2% στα 27,9 εκατ. ευρώ, η WIND Ελλάς συνεχίζει σε τροχιά ανάπτυξης για το β’ τρίμηνο 2018.
Η προσήλωση στην εμπειρία του πελάτη, καθώς και η συνεχής επέκταση των δικτύων νέας γενιάς σε κινητή και σταθερή έδωσαν ώθηση στα έσοδα.
Αναλυτικότερα, τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 4,3% σε ετήσια βάση και αντίστοιχα τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,6%.
Την ίδια ώρα, εταιρεία πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους 22,6 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου με το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων να κατευθύνεται στις υποδομές νέας γενιάς (NGA) και στην πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης WIND VISION. Εχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 46,5 εκατ. ευρώ συνολικά στο α’ εξάμηνο του 2018, η εταιρεία εκτιμά ότι το έτος θα κλείσει με επενδυμένα κεφάλαια περίπου 100 εκατ. ευρώ.
«Η προσήλωσή μας στην ικανοποίηση των συνδρομητών μας μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές νέας γενιάς, νέα προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση, αποδίδει καρπούς και πλέον η WIND καταγράφει 10 τρίμηνα συνεχιζόμενης ανάπτυξης. Οι θετικές επιδόσεις του α’ τριμήνου της εφετινής χρονιάς έδωσαν τη σκυτάλη σε ένα εξίσου ισχυρό β’ τρίμηνο» δήλωσε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Περισσότερες λύσεις

«Στόχος μας για τα επόμενα βήματα είναι να αναπτύξουμε περισσότερες λύσεις για τα νοικοκυριά ώστε να αξιοποιήσουν τις υψηλές επιδόσεις των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή τηλεφωνία, όπου το αποτύπωμα του δικτύου οπτικών ινών διευρύνεται ολοένα φτάνοντας ως το σπίτι του τελικού χρήστη. Με αιχμή την πρωτοποριακή πλατφόρμα WIND VISION, θα δώσουμε περαιτέρω ώθηση στη σύγκλιση ώστε να ενισχύσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά και να καταγράψουμε την τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για την εταιρεία».
n Κινητή τηλεφωνία: Αυξημένη κατά 87,1% η χρήση των υπηρεσιών data
Η πελατειακή βάση στην κινητή τηλεφωνία διευρύνθηκε ενώ συνεχίστηκε η έκρηξη στη χρήση των υπηρεσιών data μέσω smartphone που σε ετήσια βάση αυξήθηκε κατά 87,1%. Επιπλέον, στη διάρκεια της περιόδου διπλασιάστηκαν τα έσοδα περιαγωγής (roaming), ως αποτέλεσμα της εκρηκτικής αύξησης του τουρισμού.
n Σταθερή τηλεφωνία: Πετυχημένο το λανσάρισμα της WIND VISION
Κατά 3,9% αυξήθηκαν συνολικά οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας της WIND, φτάνοντας τις 603 χιλιάδες. Οι πελάτες υπηρεσιών NGA (VDSL, FTTC, FTTH) αυξήθηκαν κατά 35,7% στη διάρκεια της περιόδου. Η στρατηγική σύγκλισης που ακολουθεί η WIND συνεχίστηκε με επιτυχία το β’ τρίμηνο καθώς 224.000 νοικοκυριά απολαμβάνουν κινητή, σταθερή και γρήγορο Internet από την εταιρεία ενώ ενισχύθηκε περαιτέρω από τη νέα συνδρομητική πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου WIND VISION που σε δύο μήνες από το λανσάρισμά της προσήλκυσε σχεδόν 10.000 συνδρομητές.
n 178.000 διαθέσιμες γραμμές NGA μέσω οπτικών ινών: Το αποτύπωμα των δικτύων νέας γενιάς (NGA) της WIND επεκτάθηκε, υποστηρίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση αλλά και δίνοντας περαιτέρω ώθηση στη χρήση ευρυζωνικών υπηρεσιών δεδομένων από τους πελάτες της εταιρείας. Στην κινητή τηλεφωνία, η WIND έχει ήδη επιτύχει κάλυψη 4G και 4G+ πάνω από 89%, καθιστώντας απόλυτα εφικτό τον στόχο να φτάσει σε κάλυψη 95% μέχρι το τέλος του 2018.
Στη σταθερή τηλεφωνία, το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου οπτικών ινών νέας γενιάς προχωρεί ικανοποιητικά και η εταιρεία θα ολοκληρώσει το 50% της κάλυψης με υπηρεσίες οπτικών ινών στις περιοχές που της έχουν παραχωρηθεί μέχρι τα τέλη του 2018.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ