Υστερα από σχεδόν τέσσερα χρόνια εξέλιξης, διαδοχικούς κύκλους χειμερινών και θερινών δοκιμών σε θερμοκρασίες από -35 έως 50+ βαθμούς Κελσίου σε Γερμανία, Φινλανδία, Σουηδία, Ισπανία, Ιταλία, Ντουμπάι, Νότια Αφρική, ΗΠΑ και Κίνα όλα είναι πλέον έτοιμα για την επίσημη πρεμιέρα του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της γερμανικής εταιρείας.
Η εκδήλωση που θα φιλοξενήσει την αποκάλυψη του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του «κλειστού» συνεδρίου @me Convention στη Στοκχόλμη, ενώ η παγκόσμια πρεμιέρα του για το κοινό αναμένεται στις αρχές Οκτωβρίου στην έκθεση του Παρισιού για την Ευρώπη και στα τέλη Νοεμβρίου στο Λος Αντζελες για τις ΗΠΑ.
Αν και τα λεπτομερή τεχνικά στοιχεία του EQC δεν έχουν επισήμως ανακοινωθεί, αξίζει να γνωρίζετε ότι το αντίπαλον δέος της «συμβατικής» GLC στην πρωτότυπη εκδοχή του εξοπλίζεται με μπαταρίες 70 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες 300 kW, επιλογές που του επιτρέπουν να επιταχύνεται από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα. Ωστόσο το κρισιμότερο μέγεθος αφορά την αυτονομία του, η οποία σε ρεαλιστικές συνθήκες υπολογίζεται μεταξύ 400 και 500 χλμ. ύστερα από κάθε φόρτιση.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τον ρόλο του EQC στην γκάμα της Mercedes-Benz ο Βίλκο Σταρκ, επικεφαλής Στρατηγικής για τον όμιλο Daimler, τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και το πρόγραμμα CASE, υπογράμμισε ότι «το EQC θα αποτελέσει ορόσημο στα πεδία της ασφάλειας, των επιδόσεων και της χρηστικότητας, ενώ γνωρίζουμε ήδη ότι οδηγικά θα καταπλήξει το κοινό μας. Αν σε αυτά προσθέσετε τις καινοτόμες λύσεις που εξελίξαμε στους τομείς της τηλεματικής, της συνδεσιμότητας και της φόρτισης, θα αντιληφθείτε γιατί μιλάμε για την απαρχή μιας νέας εποχής στην ηλεκτροκίνηση». Παραπέμποντας στο περιεχόμενο της επερχόμενης παρουσίασης για τις λεπτομέρειες του EQC, ο Βίλκο Σταρκ διευκρίνισε ότι από τώρα ως το 2022 η γκάμα του brand EQ θα περιλαμβάνει δέκα διαφορετικά μοντέλα, ενώ έχουν ήδη αναληφθεί πρωτοβουλίες από την Daimler για την εγκατάσταση περίπου 400 υπερταχυφορτιστών σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της Ευρώπης ως το 2020, ώστε οι ιδιοκτήτες μοντέλων EQ να μπορούν εγγυημένα να διανύσουν μακρινές αποστάσεις χωρίς πρόβλημα.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ