Με νέο μοντέλο λειτουργίας συνεχίζει η airtickets, η οποία από σήμερα εξελίσσεται σε μηχανή σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Όμιλος Tripsta. Η airtickets δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2000 και υπήρξε πρωτοπόρος πλατφόρμα ηλεκτρονικών κρατήσεων στην Ελλάδα.
Η αναζήτηση λοιπόν εισιτηρίων μέσω της airtickets γίνεται με σύγκριση τιμών που προσφέρουν άλλες πλατφόρμες κρατήσεων, στις οποίες ο ενδιαφερόμενος «αναδρομολογείται» προκειμένου να αγοράσει τα εισιτήρια της επιλογής του.
Οπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, «παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η οικονομική ασφυξία του Ομίλου Tripsta κυρίως λόγω της δραστηριότητάς του στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με τον διεθνή ανταγωνισμό και την κακόπιστη συμπεριφορά συγκεκριμένων συνεργατών, η airtickets® συνεχίζει την πορεία της εστιάζοντας στο νέο της μοντέλο».
Αυτό έρχεται σε συνέχεια της αρχικής ανακοίνωσης, στις 28 Ιουνίου 2018, με την οποία η εταιρεία ενημέρωνε ότι ο Όμιλος προχωρά «σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας» των Tripsta και airtickets, καθώς και προσωρινή αναστολή λειτουργίας.
Το νέο μοντέλο της airtickets σχεδιάστηκε από την εξειδικευμένη in-house ομάδα UI/UX, με στόχο να δημιουργήσει ένα φιλικό περιβάλλον περιήγησης και σύγκρισης τιμών, εφαρμόζοντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Μετά το πρώτο λανσάρισμα, η ομάδα συνεχίζει να εστιάζει στη λειτουργικότητα και στη βελτιστοποίηση του προϊόντος, εμπλουτίζοντάς το και ενσωματώνοντας νέους συνεργάτες. Η νέα μηχανή αναζήτησης είναι διαθέσιμη και σε mobile συσκευές.
«Διαβεβαιώνουμε τους χρήστες μας ότι η airtickets® συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα στους Έλληνες ταξιδιώτες, με κεντρικό γνώμονα την παροχή ποικιλίας επιλογών σε ακόμα καλύτερες τιμές» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Οι οφειλές στις αεροπορικές εταιρείες
Οι υποχρεώσεις της Tripsta προς το σύνολο των αεροπορικών εταιρειών (IΑΤΑ) ανέρχονται σε πάνω από 70 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ρύθμιση που έχει γίνει με την IΑΤΑ προβλέπει συγκεκριμένο πρόγραμμα αποπληρωμής, το οποίο και τηρείται. Επίσης, η εταιρεία δεν έχει οφειλές προς το ελληνικό δημόσιο, τους ασφαλιστικούς οργανισμούς και τις τράπεζες, ενώ οι εργαζόμενοι που απολύθηκαν «έχουν λάβει το σύνολο των δεδουλευμένων και των νόμιμων αποζημιώσεών τους».
Όσον αφορά στις εταιρείες διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων, επισημαίνεται ότι βάσει της παγκόσμιας πρακτικής, η ομαλή και καλόπιστη εκτέλεση των συμβάσεων μαζί τους δεν δημιουργεί χρηματικές οφειλές από την εταιρεία προς αυτούς αλλά το αντίθετο. Η διενέργεια κρατήσεων μέσω των πλατφορμών τους δημιουργεί οφειλές αυτών προς την εταιρεία. Σε αυτό το επίπεδο, η εταιρεία έχει προχωρήσει ήδη στην ανάληψη όλων των νόμιμων και δικαστικών μέσων εναντίον συγκεκριμένου συστήματος κρατήσεων, το οποίο καταγγέλλει για «κακόπιστη και καταχρηστική παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων».