Στην εποχή της κυριαρχίας των SUV και της τριπλής παρουσίας της Opel σε αυτή με τα Mokka X, Crossland Χ και Grandland Χ, οποιαδήποτε προσθήκη επιβατικού μοντέλου πέρα από τις δημοφιλείς κατηγορίες θα μπορούσε να θεωρηθεί περιττή. Η εμφάνιση του νέου Combo Life, ωστόσο, προσθέτει τον πέμπτο και πιο ενδιαφέροντα κρίκο σε μια αλυσίδα που μετρά περισσότερες από τρεις δεκαετίες ζωής, ξεκινώντας το 1986 με το Kadett Combo.
Σε αντίθεση δε με άλλους κατασκευαστές που βασίζουν αυτοκίνητα σαν το Combo Life σε επαγγελματικές εκδόσεις, η Opel χειρίστηκε τώρα το θέμα αντίστροφα, δημιουργώντας από την αρχή ένα πρακτικό οικογενειακό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε μια μειοψηφία εξαιρετικά συνειδοποιημένων αγοραστών. Βασισμένο σε νέα αρχιτεκτονική και αξιοποιώντας δύο μεταξόνια που εξασφαλίζουν δύο μήκη αμαξώματος –στα 4,40 και 4,75 μέτρα -, το γερμανικό μοντέλο θα διατίθεται από τον Οκτώβριο και στην ελληνική αγορά με πέντε και –για πρώτη φορά –με επτά καθίσματα από περίπου 20.000 ευρώ.

Οχημα αναψυχής

Αν και στους περισσότερους η συγκεκριμένη έννοια δεν είναι γνωστή, καταδεικνύει τη δυνατότητα ενός αυτοκινήτου να κάνει περισσότερα από τα συνηθισμένα. Ετσι πέρα από το ύψος των 1,8 μέτρων, τη μία ή δύο συρόμενες πλευρικές πόρτες, την δυνατότητα επιλογής μεταξύ σταθερού πίσω καθίσματος ή τριών ανεξάρτητων συρόμενων καθισμάτων εφοδιασμένων με σύστημα ISOFIX για την ταυτόχρονη φιλοξενία τριών παιδικών καθισμάτων στην ίδια σειρά, υπάρχει το πλεονέκτημα της αναδίπλωσης όλων των καθισμάτων πλην του οδηγού. Αρα υπάρχει το αναγκαίο εσωτερικό μήκος και ύψος για να μεταφέρει κάποιος –ακόμη και –όρθια ποδήλατα και ιστιοσανίδες στοιχίζοντας, για παράδειγμα, δύο επιβάτες (στη δεύτερη και τρίτη σειρά) πίσω από τον οδηγό.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, με πέντε επιβάτες και τον μεσαίο πίσω να κάθεται λίγο πιο μπροστά, ώστε να αποφευχθεί η επαφή των ώμων, το Combo Life παρέχει 597 λίτρα όγκου για τις αποσκευές σε έναν χώρο που αποκτάς πρόσβαση είτε ανοίγοντας πλήρως τη μεγάλη πίσω πόρτα, είτε μόνο το τζάμι της για να τοποθετήσεις μικρότερα αντικείμενα. Την ίδια αίσθηση ευρυχωρίας στον θάλαμο επιβατών ενισχύουν οι έξυπνες θήκες στην οροφή του μοντέλου, το οποίο προαιρετικά διατίθεται και με διαιρούμενη γυάλινη οροφή.

Εξίσου εργονομική αποδεικνύεται και η θέση οδήγησης με τα ξεκάθαρα επιβατικά χαρακτηριστικά, τα οποία συνδυάζονται στον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό με τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού που υπάρχουν στα ακριβότερα αυτοκίνητα της Opel.

Πλουραλισμός

Στοιχεία όπως η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, τα συστήματα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, ανίχνευσης πεζών και αποφυγής συγκρούσεων, το head-up display και κυρίως το IntelliGrip που επιτρέπει την ασφαλή κίνηση του αυτοκινήτου σε διαφορετικές συνθήκες πρόσφυσης (λάσπη, άμμο, χιόνι και βρεγμένο οδόστρωμα) εμφανίζονται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Opel σε αυτή την υποκατηγορία.
Αντίστοιχα πρωτόγνωρο είναι και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων (με paddles πίσω από το τιμόνι και περιστροφικό επιλογέα στο ταμπλό) που πλαισιώνει τα μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων, ενώ η έγχρωμη οθόνη αφής οκτώ ιντσών αποτελεί τη δίοδο χειρισμού του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, στο οποίο ενσωματώνονται λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto. Ολα αυτά συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον πολυχρηστικό όχημα με συμβατική εξωτερική εμφάνιση και αποτελούν μια καλή αφορμή για να περιμένουμε μετά το καλοκαίρι την πρώτη οδηγική επαφή μαζί του.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ