Η προϊστορία της Nissan στα ικανά SUV είναι γνωστή από την εποχή του Patrol και του Terrano, ωστόσο η έλευση του X-Trail στην γκάμα της έκανε τη φιλοσοφία της περισσότερο προσιτή συνδυάζοντάς την με πρόσθετα χαρακτηριστικά οικογενειακού αυτοκινήτου. Και ενώ οι δύο πρώτες γενιές του μοντέλου ήταν εμφανώς συντηρητικές σχεδιαστικά, η τρίτη του γενιά που πρόσφατα ανανεώθηκε είναι μακράν καλύτερη και σε αυτόν τον τομέα.
Παράλληλα, διατίθεται σε περισσότερες εκδόσεις ισχύος και εξοπλισμού, με κινητήρες βενζίνης και diesel 1,6 λίτρων –απόδοσης 163 και 130 ίππων αντιστοίχως –και τον ισχυρότερο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα των 177 ίππων. Τη δεδομένη στιγμή ωστόσο ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά για συγκεκριμένους λόγους παρουσιάζει η μοναδική έκδοση βενζίνης των 163 ίππων, η οποία διαμορφώνει και την τιμή εκκίνησης του X-Trail στα 21.990 ευρώ. Ο πρώτος λόγος αφορά τους χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων καθώς η προ φόρων τιμή αυτής της αποκλειστικά πενταθέσιας έκδοσης είναι χαμηλότερη των 17.000 ευρώ, άρα η φορολογική επιβάρυνση για τον χρήστη υπολογίζεται με τον χαμηλότερο για την κατηγορία συντελεστή του 7%.
Ο δεύτερος, κοινός για ιδιώτες και επαγγελματίες, λόγος αφορά τις μεταφορικές δυνατότητες του αυτοκινήτου, καθώς το μήκος των 4,643 μέτρων δημιουργεί τις συνθήκες για την πλήρη κάλυψη των αναγκών μιας οικογένειας με εξαιρετικές συνθήκες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Με πέντε αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP και το Nissan Intelligent Mobility να συμβάλλει καθοριστικά στην αποτροπή ατυχημάτων, το X-Trail είναι το οικονομικότερο δικίνητο μεγάλο SUV που διατίθεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, Energy και Acenta, άρα αποτελεί πραγματική λύση για οδηγούς με απαιτήσεις ακόμη και όταν η κατανάλωση των 6,2 λίτρων βενζίνης ανά 100 χλμ. σε μεικτό κύκλο χρήσης αποδειχθεί εντελώς θεωρητική.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ