Με φόντο την Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι – στην οποία βλέπουμε πολλές συνεργασίες (τον Dior με τον KAWS, τον Takashi Murakami να συνεχίζει με τον Βίρτζιλ Άμπλοχ, τον καινούργιο καλλιτεχνικό διευθυντή της ανδρικής σειράς στον Louis Vuitton) – ο Banksy έκανε την πρώτη του καλλιτεχνική παρέμβαση στη γαλλική πρωτεύουσα.
Οι Παριζιάνοι εντόπισαν το πρώτο έργο του καλλιτέχνη δρόμου κοντά στον σταθμό του μετρό Porte de la Chapelle. Εκεί, έως τον περασμένο Αύγουστο, ήταν το επίσημο κέντρο υποδοχής μεταναστών, το «La Bulle». Μια πόλη μέσα στην «Πόλη του Φωτός». Ένας πρόχειρος καταυλισμός περίπου 2.700 μεταναστών.
Εκτιμάται ότι τον διέλυσαν σχεδόν 35 φόρες έως ότου έβαλαν σε πούλμαν 2.000 μετανάστες με κατεύθυνση προσωρινά καταλύματα. Κι αυτό, στο πλαίσιο της επιθυμίας του σημερινού Γάλλου Προέδρου να απαλείψει τους μετανάστες από τους δρόμους του Παρισιού (την είχε εκφράσει κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του).
Έχοντας αυτό στον νου, καθώς και την τρέχουσα αντιπαράθεση στο υψηλότατο δυνατό επίπεδο για τη μεταναστευτική πολιτική της ΕΕ, ο Banksy «επισκέπτεται» εκ νέου το παλαιότερο έργο του, «Go Flock Yourself» (2008). Αυτή τη φορά, απεικονίζει ένα κορίτσι από την Αφρική που ζωγραφίζει μια βικτωριανή ταπετσαρία τοίχου πάνω από μια σβάστικα, και σχολιάζει το πώς οι πολιτικοί καμουφλάρουν εν δυνάμει φασιστικές πολιτικές.
Σε μια άλλη παρέμβασή του, ο Banksy απεικονίζει έναν κουστουμαρισμένο ο οποίος με ένα κόκαλο δελεάζει ένα σκυλάκι με τρία πόδια (πίσω από την πλάτη του κρύβει ένα πριόνι). Μια μεταφορά για τους πολιτικούς που εξαπατούν τους ψηφοφόρους με ψεύτικες υποσχέσεις οι οποίες συχνά κρύβουν καταστροφική πολιτική ατζέντα.
Στην τρίτη παρέμβασή του, ο Banksy καταπιάνεται με το εμβληματικό για τους Γάλλους έργο του Νταβίντ, «Ο Ναπολέων διασχίζοντας τις Άλπεις». Έργο που συμβολίζει τη γαλλική ισχύ και επιρροή. Ο Banksy καλύπτει τον αναβάτη με την ίδια του την κάπα και, με αυτόν τον τρόπο, σχολιάζει το πώς πλοηγεί τη Γαλλία η σημερινή κυβέρνηση, τυφλώνοντας τους πολίτες μέσω προπαγάνδας και τάζοντας ψέματα.
Στις τελευταίες τρεις παρισινές παρεμβάσεις του, ο Banksy φέρνει τους αρουραίους – που είναι και το σήμα κατατεθέν του – πίσω στην πηγή έμπνευσής του (ο Παρισινός καλλιτέχνης δρόμου Blek Le Rat, με τους στένσιλ αρουραίους του, άσκησε μεγάλη επίδραση στον Banksy). Σε μία από αυτές τις τελευταίες, ένας αρουραίος έχει καβαλήσει, ως όχημα, έναν φελλό από μπουκάλι σαμπάνιας που μόλις έχουν ανοίξει. Έτσι, ο αρουραίος υπερπηδά εμπόδια. Για μια ακόμη φορά, τα τρωκτικά είναι η μεταφορά που χρησιμοποιεί ο Banksy για να δηλώσει ότι οι εργάτες μπορούν να επιτύχουν σημαντικές αλλαγές όταν, ενωμένοι, παλεύουν για τον ίδιο στόχο.